کد خبر: 236543
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

یکی از اشکالاتی که درصورت حرکت خودرو با سرعت زیاد روی دست‌اندازها ایجاد می‌شود، خرابی بلبرینگ چرخ است و درصورت خرابی این قطعه، سایر قطعات مانند سگ‌دست، اکسل یا کاسه‌چرخ نیز معیوب خواهد شد. 

به گزارش «اخبار خودرو»،صدای غیرعادی یا نویز اضافی از هر بخش خودرو، یک تراژدی بد برای مالک خودرو محسوب می‌شود و اغلب صداهای اضافی زمانی در خودرو ایجاد می‌شود که راننده به‌شیوه عملکرد خودرو توجه کافی نداشته باشد. گاهی همین صداهای غیرعادی نیز سبب می‌شود روند عیب‌یابی در خودرو با اشکال مواجه شود. بنابراین نیاز است که مالکان نهایت دقت را در استفاده از خودرو و شیوه رانندگی داشته باشند. یکی از اشکالاتی که درصورت حرکت خودرو با سرعت زیاد روی دست‌اندازها ایجاد می‌شود، خرابی بلبرینگ چرخ است و درصورت خرابی این قطعه، سایر قطعات مانند سگ‌دست، اکسل یا کاسه‌چرخ نیز معیوب خواهد شد.
بنابراین نیاز است که وضعیت بلبرینگ چرخ‌های خودرو با گذشت هر 10 هزار کیلومتر توسط نمایندگی مربوطه یا مکانیکی بررسی شود. با این تفاصیل اگر از چرخ‌های خودرو صدای غیرعادی به‌گوش رسید، در گام اول بلبرینگ چرخ را بررسی و برای پیشگیری از خرابی و افزایش عمر مفید این قطعه سعی کنید به‌آرامی از روی دست‌اندازها عبور کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

آخرین اخبار