بورس

شاخص‌کل بورس روز دوشنبه با ۱۴ هزار و ۷۰۹ واحد کاهش در تراز یک میلیون و ۴۷۵ هزار واحدی قرار گرفت. همچنین در معاملات دیروز بیش‌از هشت میلیارد و ۸۱۷ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۶۴ هزار و ۱۷۶ میلیارد ریال داد و ستد شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شاخص‌کل بورس روز دوشنبه با ۱۴ هزار و ۷۰۹ واحد کاهش در تراز یک میلیون و ۴۷۵ هزار واحدی قرار گرفت. همچنین در معاملات دیروز بیش‌از هشت میلیارد و ۸۱۷ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۶۴ هزار و ۱۷۶ میلیارد ریال داد و ستد شد.

از سویی شاخص کل (هم‌وزن) با ۶هزار و ۵۹ واحد کاهش به ۴۴۴ هزار و ۶ واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) با سه هزار و ۸۲۳ واحد افت به ۲۸۰ هزار و ۱۶۸ واحد رسیدند. این درحالی است که گروه خودرویی در معاملات روز گذشته برترین گروه بین صنایع بورسی لقب گرفت، به‌طوری‌که در این گروه دو ‌میلیارد برگه سهم به ارزش 655 میلیارد تومان دادوستد شد.

ازسوی‌دیگر روز دوشنبه شاخص فرابورس بیش از ۲۶۶ واحد کاهش داشت و روی کانال ۲۲ هزار و ۱۳۰ واحد ثابت ماند. همچنین در این بازار هشت میلیارد و ۶۸۵ میلیون برگه سهم به ارزش ۳۰۲ هزار و ۶۶۱ میلیارد ریال دادوستد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =