کد خبر: 236861
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
وولینگ سینچن

بازار شاسی‌بلندهای متوسط این روزها از رونق مناسبی برخوردار است و شرکت‌های بزرگی همچون جیپ، تویوتا و فولکس‌واگن در این سگمنت حضور فعالی دارند.

به گزارش «اخبار خودرو»،بازار شاسی‌بلندهای متوسط این روزها از رونق مناسبی برخوردار است و شرکت‌های بزرگی همچون جیپ، تویوتا و فولکس‌واگن در این سگمنت حضور فعالی دارند. جنرال‌موتورز و شورولت نیز تصمیم ندارند این سگمنت را به‌رقبا واگذار کنند؛ از این رو احتمال دارد محصولی از شریک چینی خود یعنی وولینگ را به‌بازار آمریکا عرضه کنند.

وولینگ سینچن به‌غرب می‌رود

شرکت چینی وولینگ براساس سرمایه‌گذاری مشترک جنرال‌موتورز آمریکا و سایک‌موتور چین تشکیل شده است و یکی از محصولات جدید این خودروساز که دربخش شاسی‌بلندهای تایپ C طبقه‌بندی می‌شود، وولینگ سینچن است که احتمال دارد با برند شورولت به‌بازار آمریکا عرضه شود. این خودرو رقیب فولکس‌واگن تائوس، جیپ کامپس و تویوتا کرولا کراس خواهد بود. با این حال ابعاد وولینگ سینچن از رقبای خود بزرگ‌تر بوده و شبیه به‌تویوتا راو 4 توصیف می‌شود.

وولینگ سینچن به‌غرب می‌رود

همانند بسیاری دیگر از خودروهای چینی این روزها، زیر کاپوت وولینگ سینچن موتور 1.5 لیتری توربوشارژر قرار دارد که حداکثر 147 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. برای انتقال قدرت در این خودرو نیز از گیربکس اتوماتیک CVT استفاده شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =