ابتدا باید گفت امکان تغییر در هر سیستم و مکانیزمی در خودرو وجود دارد. اما بسیاری از کارشناسان چنین تغییری را به‌هیچ‌عنوان توصیه نمی‌کنند. 

در فضای مجازی تبلیغاتی درمورد نصب سیستم پوش‌استارت وجود دارد و گفته می‌شود امکان نصب این سیستم روی خودروهای داخلی نیز وجود دارد. آیا نصب این سیستم روی خودرو مشکل‌ساز خواهد شد و این‌که آیا ممکن است این امر سبب اختلال‌های الکتریکی در خودرو شود؟
به گزارش «اخبار خودرو»،ابتدا باید گفت امکان تغییر در هر سیستم و مکانیزمی در خودرو وجود دارد. اما بسیاری از کارشناسان چنین تغییری را به‌هیچ‌عنوان توصیه نمی‌کنند.
زیرا ماحصل تغییرات ایجادشده در مدارهای برقی و ECU سبب ایجاد اختلال در عملکرد یونیت‌ها می‌شود و نیاز به‌تغییرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اساسی در ECU موتور از قبیل نصب حداقل پنج آنتن جست‌وجوی سوئیچ، رسیور، تغییر و نصب آنتن در دستگیره درهای راننده و شاگرد، تغییر در سوئیچ، مدار قفل فرمان و تغییر نرم‌افزاری در کنترل یونیت موتور دارد. البته این سیستم که تحت‌عنوان آپشن در بازار خودرو از آن یاد می‌شود، طرفداران زیادی دارد و بسیاری از خودروهای وارداتی (حتی چینی‌ها) نیز به‌این مورد مجهز هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =