باتری‌های حالت جامد

StoreDot یک شرکت فناوری شارژ سریع (XFC)  است که برای توسعه وسایل نقلیه الکتریکی و همچنین توسعه باتری‌های حالت جامد درآینده فعالیت می‌کند. این شرکت با افتتاح مرکز نوآوری تحقیق و توسعه در ایالت‌ کالیفرنیا به‌فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»،StoreDot یک شرکت فناوری شارژ سریع (XFC) است که برای توسعه وسایل نقلیه الکتریکی و همچنین توسعه باتری‌های حالت جامد درآینده فعالیت می‌کند. این شرکت با افتتاح مرکز نوآوری تحقیق و توسعه در ایالت‌ کالیفرنیا به‌فعالیت خود ادامه می‌دهد.
مرکز نوآوری جدید شرکت StoreDot در ماموریت خود برای ترویج دنیای بدون آلایندگی، ارائه فناوری‌های باتری خودرو که تجربه مالکیت خودرو برقی را به‌طور قابل‌ توجهی افزایش می‌دهد و اضطراب برد را از بین می‌برد، ایجاد می‌شود. این شرکت امکان تولید انبوه فناوری‌های باتری خودرو XFC را تا سال 2024 فراهم می‌کند و همچنین قرار است این شرکت بلافاصله تحقیقات را درمورد نسل بعدی قابلیت‌ها و مواد حالت جامد با چگالی انرژی بالا (XED) آغاز کند. هدف این است که این فناوری‌های پیشرفته برای تولید انبوه تا سال 2028 تامین شوند.
مدیرعامل StoreDot می‌گوید: «این مرکز نوآوری تحقیق و توسعه در ایالات‌متحده نشان می‌دهد که تجارت ما به‌سرعت درحال گسترش است. زیرا ما فناوری‌های شارژ سریع فوق‌العاده خود را گسترش می‌دهیم.»
وی درخصوص ایجاد این مرکز اظهار می‌کند:‌ «ایجاد یک مرکز در کالیفرنیا به‌ما این امکان را می‌دهد که از مجموعه استعدادها درسطح جهانی که درآنجا وجود دارد، استفاده کنیم. همچنین با افراد و سازمان‌های زیادی که درخط‌مقدم پیشرفت‌های نسل بعدی هستند، همکاری می‌کنیم.»
مدیرعامل این شرکت همچنین تاکید می‌کند: «ما به‌طور فعال درحال بررسی ایجاد یک مشارکت بسیار فعال در ایالات‌متحده هستیم و تیم جدید ما در ایالات‌متحده همراه با شبکه جهانی ما که به‌سرعت درحال گسترش است همکاری خواهد کرد و مهارت‌ها و ایده‌های جدیدی را ارائه می‌کند تا بتوانیم نقشه راه فناوری روشن خود را پیاده کنیم.»

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    اینجور که دانشمندان از پیشرفت باتری ها میگویند انگار مشکل فقط از تولید تجاری انبوه است ! ولی واقعا باتری ها به نسبت سایر ادوات پیشرفت خاصی نکردند مثل حافظه ها چند ترابایتی، پردازنده نانومتری دوربین ها ، مقایسه سرعت رشد انها با باتری ها قابل تامل هست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =