در زمان طراحی و تولید خودرو مهندسان خطاهای موجود را که سبب ضعف خودرو می‌شود بررسی و آن را رفع می‌کنند. بنابراین زمانی که خودرو راهی بازار می‌شود، از نظر آب‌بندی و عایق‌بندی مشکلی ندارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،خیر؛ در زمان طراحی و تولید خودرو مهندسان خطاهای موجود را که سبب ضعف خودرو می‌شود بررسی و آن را رفع می‌کنند. بنابراین زمانی که خودرو راهی بازار می‌شود، از نظر آب‌بندی و عایق‌بندی مشکلی ندارد. در این میان برخی خودروها اگر مشکلاتی داشته باشند مالکان آن‌ها می‌توانند با توجه به‌استانداردهای خودروساز عایق‌بندی و آب‌بندی را انجام دهند.
درنهایت سر و صدای نفوذی به‌داخل کابین خودروها به‌عدم آب‌بندی خودرو مربوط می‌شود و درپاسخ به‌سوال شما باید گفت این امر چندان کارآمد نیست؛ زیرا تنها پرکردن سطح خالی بدنه خودرو نمی‌تواند عمل عایق‌بندی و آب‌بندی را انجام دهد.
همچنین سطح داخلی درها که یک سطح خالی است، سروصدا را به‌راحتی به‌داخل کابین راه داده و منجر به‌افزایش سروصدای کابین و کاهش رفاه سرنشینان می‌شود. بنابراین هنگامی که خودرویی ساخته می‌شود یا در دسته خودروهای اقتصادی قرار می‌گیرد یا در دسته مدل‌های لوکس و لاکچری. به‌همین دلیل در زمینه استفاده از متریال با یکدیگر متفاوت هستند. اما اگر منظور شما کاهش صدا در خودروهای اقتصادی داخلی باشد باید گفت که این امر نتیجه نخواهد داد. زیرا باید به‌قطر بدنه و جنس آن نیز توجه داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =