تاکسی

در پی قرارداد نوسازی ۵۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده در مرداد ماه سال گذشته میان شرکت ایران خودرو و اتحادیه تاکسی‌رانی های شهری کشور، حدود ۱۵ هزار نفر از سطح کشور برای دریافت تاکسی نو به ایران خودرو معرفی شده‌ و تاکسی‌های خود را بدون وقفه دریافت کرده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»، ایران خودرو به عنوان تنها تامین کننده تاکسی کشور، آمادگی کامل برای تامین تاکسی‌های مورد نیاز کشور را داشته و به تمامی نیازمندی‌های اعلام شده بدون وقفه پاسخ داده است.

این در حالی‌ است، که با گذشت ۱۴ ماه از قرارداد منعقد شده با تاکسی‌رانی، از متقاضیان شهر تهران صرفا شش هزار و ۱۳۸ نفر برای نوسازی تاکسی به ایران خودرو معرفی شده اند که تاکسی تمامی این افراد در حداقل زمان ممکن و پیش از موعد مقرر فاکتور شده و هیچ درخواستی بدون پاسخ نمانده است.

ایران‌خودرو آماده نوسازی تمامی درخواست های نوسازی تاکسی کشور بوده و در صورت جذب و معرفی متقاضیان از سوی سازمان های تاکسی‌رانی، نوسازی تاکسی های فرسوده جزء اولویت‌های این شرکت خواهد بود.

در این زمینه ضروری‌ است، سازمان‌های متولی نوسازی تاکسی با اتخاذ راهکارهای مناسب و تسهیل‌گر، تا پایان سال نسبت به معرفی ۳۵ هزار متقاضی باقی‌مانده از قرارداد نوسازی، اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =