کد خبر: 237662
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
کیوی برقی

در این مراسم، کیوی KiWi برقی به‌عنوان مدل جدید شرکت سایک-جی‌ام-ولینگ که روی پلت‌فرم GSEV توسعه پیدا کرده است، رونمایی شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،چهارمین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین به‌تازگی در شانگهای برگزار شد. در این مراسم، کیوی KiWi برقی به‌عنوان مدل جدید شرکت سایک-جی‌ام-ولینگ که روی پلت‌فرم GSEV توسعه پیدا کرده است، رونمایی شد. طبق آخرین ارقام فروش که در اواسط ماه اکتبر توسط این شرکت منتشر شد، فروش کلی مدل‌های سری GSEV به ۶۰۰ هزار نسخه رسیده و سفارش کیوی برقی از ۱۵ هزار نسخه فراتر رفته است. به‌تازگی نخستین گروه از خودروهای کیوی برقی برای گشت‌زنی دربخش جنوبی فرودگاه بین‌المللی هنگ‌کنگ به‌کار گرفته شده‌اند. تیم تحقیق و توسعه شرکت سایک-جی‌ام-ولینگ بیش از چهارهزار عضو با تجربه دارد که کیفیت محصولات این شرکت را تضمین می‌کنند. این تیم یک شاسی و سیستم تعلیق مخصوص برای کیوی برقی توسعه داده‌ است که یکپارچگی فیزیکی این مدل را بهبود می‌بخشند. درنتیجه این خودرو تجربه رانندگی راحت‌تر و پایدارتری را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. سایک-جی‌ام-ولینگ از برترین استانداردهای جهانی برای تست‌ خودروهای جدیدش استفاده می‌کند و حضور کیوی در نمایشگاه بین‌المللی واردات چین نشانگر موفقیت سایک-جی‌ام-ولینگ در زمینه توسعه خودروهای برقی است.چهارمین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین به‌تازگی در شانگهای برگزار شد.

رونمایی از کیوی برقی در نمایشگاه بین‌المللی چین

در این مراسم، کیوی KiWi برقی به‌عنوان مدل جدید شرکت سایک-جی‌ام-ولینگ که روی پلت‌فرم GSEV توسعه پیدا کرده است، رونمایی شد. طبق آخرین ارقام فروش که در اواسط ماه اکتبر توسط این شرکت منتشر شد، فروش کلی مدل‌های سری GSEV به ۶۰۰ هزار نسخه رسیده و سفارش کیوی برقی از ۱۵ هزار نسخه فراتر رفته است. به‌تازگی نخستین گروه از خودروهای کیوی برقی برای گشت‌زنی دربخش جنوبی فرودگاه بین‌المللی هنگ‌کنگ به‌کار گرفته شده‌اند. تیم تحقیق و توسعه شرکت سایک-جی‌ام-ولینگ بیش از چهارهزار عضو با تجربه دارد که کیفیت محصولات این شرکت را تضمین می‌کنند. این تیم یک شاسی و سیستم تعلیق مخصوص برای کیوی برقی توسعه داده‌ است که یکپارچگی فیزیکی این مدل را بهبود می‌بخشند. درنتیجه این خودرو تجربه رانندگی راحت‌تر و پایدارتری را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. سایک-جی‌ام-ولینگ از برترین استانداردهای جهانی برای تست‌ خودروهای جدیدش استفاده می‌کند و حضور کیوی در نمایشگاه بین‌المللی واردات چین نشانگر موفقیت سایک-جی‌ام-ولینگ در زمینه توسعه خودروهای برقی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =