کد خبر: 238004
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۵
لکسوس

ویدئویی تبلیغاتی نشان می‌دهد که لکسوس RZ دارای جلوپنجره دوکی آشنا و چراغ‌های L شکل است و درگوشه‌های پایینی قسمت جلویی ورودی‌های بزرگی وجود دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،ویدئویی تبلیغاتی نشان می‌دهد که لکسوس RZ دارای جلوپنجره دوکی آشنا و چراغ‌های L شکل است و درگوشه‌های پایینی قسمت جلویی ورودی‌های بزرگی وجود دارد. به‌نظر می‌رسد یک عکس متحرک در کلیپ یک پورت شارژ را بین گلگیر جلو و درِ راننده نشان می‌دهد. در پشت، چراغ‌های عقب تمام عرض هاچ‌بک را می‌پوشانند و یک اسپویلر صاف روی سقف وجود دارد.

رونمایی از شبح باشکوه «لکسوس»

لکسوس RZ یک خودرو الکتریکی با باتری است و این مدل مانند تویوتا bZ4X روی پلت‌فرم e-TNGA سوار می‌شود و شرکت سازنده ادعا می‌کند «این پلت‌فرم برای ارائه یک تجربه رانندگی باورنکردنی طراحی شده است و استاندارد جدیدی را برای رانندگی BEV تعریف می‌کند که راحتی لکسوس را با عملکرد دینامیکی برتر ترکیب می‌کند.» البته به‌نظر نمی‌رسد این خودرو مانند bZ4X و Subaru Solterra باشد که ادعا می‌شود همزاد آن‌هاست. برای مثال برخلاف bZ4X، به‌نظر می‌رسد لکسوس RZ دارای چین‌خوردگی است که از گلگیرهای جلو تا درهای عقب کشیده شده است. شکل ستون عقب نیز تندتر است؛ با این حال نسبت‌های فیزیکی بین مدل‌های تویوتا و لکسوس مشابه به‌نظر می‌رسد.

رونمایی از شبح باشکوه «لکسوس»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =