کد خبر: 238115
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
آفرودری ضدگلوله

تعطیلات پایان سال میلادی کم‌کم از راه می‌رسد و این برای برخی افراد به‌معنی خریدهای سال نو است. این شاسی‌بلند خودرویی کاملا متمایز بوده و به‌عنوان وسیله نقلیه زرهی و سبک LAPV شناخته می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،تعطیلات پایان سال میلادی کم‌کم از راه می‌رسد و این برای برخی افراد به‌معنی خریدهای سال نو است. این شاسی‌بلند خودرویی کاملا متمایز بوده و به‌عنوان وسیله نقلیه زرهی و سبک LAPV شناخته می‌شود. گورخا همچنین یک آفرودر قهار است و هم‌اکنون برای فروش عرضه شده و تا زمان نگارش این خبر ۵۵ نفر برای خرید آن ابراز علاقه کرده‌اند.

 تراداین گورخا، آفرودری ضدگلوله و خشن با قیمتی مناسب

پایه و اساس گورخا، فورد سوپر دیوتی F-450 بوده و کابین، برخی دکمه‌ها و سیستم‌های الکترونیکی‌اش را از F-450 گرفته است. اگرچه گورخای مورد بحث مدل سال ۲۰۱۷ بوده، اما کارکرد حدود ۲۵ هزار کیلومتری دارد که برای چنین خودرویی مناسب محسوب می‌شود. این خودرو از نوع ضدگلوله و زرهی بوده و از سطح حفاظتی B4 سود می‌برد. پانل‌های بدنه و دیگر بخش‌ها از متریالی با وزن کم‌تر تولید شده‌اند و در کابین نیز از چرم و آلکانترا استفاده شده است.

 تراداین گورخا، آفرودری ضدگلوله و خشن با قیمتی مناسب

همچنین گورخا ظرفیت حمل شش نفر را دارد. زیر کاپوت این خودرو زرهی پیشرانه هشت‌سیلندر ۶.۷ لیتری با قدرت ۳۳۰ اسب‌بخار قرار گرفته و گورخا همچنین با پکیج آفرود تولید شده که شامل شوک‌های فاکس، وینچ سنگین‌وزن وارن، قفل دیفرانسیل جلو و کمپرسور هوای پرقدرت است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =