کد خبر: 238118
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۳
خودران اپل

اخیرا تصاویر رندری از نخستین خودرو خودران اپل با نام Apple Car منتشر شده که گفته می‌شود تماما براساس اسناد ثبت اختراع این شرکت طراحی شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،اخیرا تصاویر رندری از نخستین خودرو خودران اپل با نام Apple Car منتشر شده که گفته می‌شود تماما براساس اسناد ثبت اختراع این شرکت طراحی شده است. اگرچه تاکنون شایعات زیادی درباره نخستین خودرو اپل که گفته می‌شود یک خودرو خودران خواهد بود شنیده‌ایم، اما اخیرا تصاویر رندری از این خودرو منتشر شده که ادعا می‌شود بااستفاده از اسناد گواهی ثبت اختراع این خودرو تهیه شده است.

افشای نخستین تصاویر از خودرو خودران اپل

اپل چارچوب زمانی خود را برای معرفی پروژه Titan به‌شدت سرعت بخشیده است و برای کسانی که با این پروژه آشنایی ندارند، باید گفت که این طرح مربوط به‌خودرو خودران اپل بوده و شرکت اکنون امیدوار است این خودرو را درسال ۲۰۲۵ روانه بازار کند. اگرچه به‌وضوح مشخص است که اپل قصد دارد این خودرو را به‌صورت کاملا خودران عرضه کند، اما شواهد جدید نشان می‌دهد که به‌احتمال زیاد نخستین نسخه از این خودرو دارای فرمان و پدال نیز خواهد بود. شرکت طراحی خودرو بریتانیایی Vanarama با انتشار این رندرها تصورات جدید ما از این خودرو اپل را شکل می‌دهد و انتشار این تصاویر جدید از سوی شرکت بریتانیایی البته بدان معنا نیست که این شرکت توانسته است طراحی خودرو اپل را نهایی کند؛ بلکه این رندرها درواقع براساس اسناد ثبت اختراع اپل ایجاد شده‌اند و ممکن است برداشت اپل از موارد مطرح‌شده در اسناد متفاوت باشد. برخی از ویژگی‌های مبتنی بر پتنت‌های اپل شامل چیدمان صندلی‌های داخلی است که به‌آن‌ها امکان چرخش می‌دهد و استفاده از دستیار دیجیتالی «Siri» (درهای مربی) که دارای لولاهای عقب هستند و صفحه‌نمایش داشبورد-ناوبری قابل تنظیم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =