کد خبر: 238363
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰
جیلی امگرندL مدل 2022

بیش از هشت سال متوالی است که خانواده امگرند، لقب پرفروش‌ترین محصول جیلی را از آنِ خود کرده‌اند. اکنون نیز که در آستانه شروع سال جدید میلادی هستیم، خودروسازی جیلی (Geely) معرفی اولیه مدل‌های 2022 جیلی امگرند L را آغاز کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،بیش از هشت سال متوالی است که خانواده امگرند، لقب پرفروش‌ترین محصول جیلی را از آنِ خود کرده‌اند. اکنون نیز که در آستانه شروع سال جدید میلادی هستیم، خودروسازی جیلی (Geely) معرفی اولیه مدل‌های 2022 جیلی امگرند L را آغاز کرده است. این محصول جدید که مشتریان جوان‌تر را هدف گرفته، نخستین‌سدان جیلی است که با زبان طراحی جدید این شرکت، موسوم به‌ «توفان انرژی» شکل گرفته است.

انتشار تصاویر رسمی از جیلی امگرندL مدل 2022

از همان جلوپنجره ماتریکسی خودرو، کاملا مشخص است که جیلی امگرند L شبیه هیچکدام از اعضای خانواده امگرند نیست و چهره‌اش حتی با چهره نسل چهارم جیلی امگرند که در سال 2021 و براساس جیلی پرفیس (Preface) معرفی شده بود، وجه تشابهی ندارد. جلوپنجره‌ای بزرگ درکنار خطوط تیز و شکسته سپر جلو، رینگ‌های تراش‌خورده و ارتفاع نسبتا کوتاه شیشه‌های جانبی، با این‌که ترکیب بسیار منحصربه‌فردی از جیلی امگرند L ساخته‌اند، اما اگر نگاهی به‌نمای عقبی خودرو داشته باشید، همه‌چیز عوض می‌شود. درنمای عقبی امگرند L، خبری از شور و هیجان نیست و اطلاعات رسمی از مشخصات فنی جیلی امگرند L منتشر نشده است.

انتشار تصاویر رسمی از جیلی امگرندL مدل 2022

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =