کد خبر: 238410
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۸
سی‌پلاس پاد

خودروسازی ژاپنی تویوتا سرانجام خودرو کوچک تمام‌برقی و شهری Toyota C+Pod را با ظرفیت دو نفر و برد حرکتی ۱۵۰ کیلومتر روانه بازار ژاپن کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، خودروسازی ژاپنی تویوتا سرانجام خودرو کوچک تمام‌برقی و شهری Toyota C+Pod را با ظرفیت دو نفر و برد حرکتی ۱۵۰ کیلومتر روانه بازار ژاپن کرد. خودروسازی ژاپنی تویوتا پس از معرفی جالب‌توجه ۱۵ مدل خودرو برقی درهفته‌های گذشته، اکنون خودرو دیگری با نام Toyota C+Pod را دربازار ژاپن عرضه کرده که یک خودرو کوچک شهری دو سرنشین با برد حرکتی ۱۵۰ کیلومتر است. خودروساز ژاپنی تویوتا جدیدترین خودرو الکتریکی جمع‌وجور خود را که برای رفت‌وآمدهای درون‌شهری طراحی شده است، برای فروش عمومی عرضه کرده است.

«سی‌پلاس پاد»کوچولوی جذاب تویوتا

تویوتا سی‌پلاس پاد در حال حاضر برای خریداران ژاپنی در دسترس است. C+Pod نخستین‌بار در دسامبر گذشته در ژاپن برای مشتریان شرکتی و حمل‌ونقل معرفی شد؛ اما اکنون برای همه در دسترس خواهد بود. تویوتا می‌گوید این خودرو از طریق قراردادهای اقساطی درسراسر کشور عرضه خواهد شد. تویوتا C+Pod دارای حداکثر سرعت ۶۰ کیلومتر برساعت است که برای اکثر رفت‌وآمدهای روزانه شهری کافی است. این خودرو مطمئنا برای شهرنشینانی که از میزان آلودگی هوای شهری آگاه هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =