کد خبر: 238430
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۳
لادا نیوا برونتو

جیپ رانگلر یکی از مهم‌ترین و قوی‌ترین آفرودرها در این رده محسوب می‌شود که حالا با ورود فورد برانکو رقیبی جدی را دربرابر خود می‌بیند. در این رده، مهندسی پیشرانه، تعلیق و طراحی آن‌قدر پیچیده است که خودروسازان به‌راحتی امکان ورود به آن را ندارند.

به گزارش «اخبار خودرو»،لادا نیوا برونتو یکی از نسخه‌های نیواست که ظاهری آفرودی‌تر و خشن‌تر نسبت به‌نمونه عادی دارد؛ اما این خودرو درمقایسه با بهترین‌های این رده در جهان چگونه است؟ جیپ رانگلر یکی از مهم‌ترین و قوی‌ترین آفرودرها در این رده محسوب می‌شود که حالا با ورود فورد برانکو رقیبی جدی را دربرابر خود می‌بیند. در این رده، مهندسی پیشرانه، تعلیق و طراحی آن‌قدر پیچیده است که خودروسازان به‌راحتی امکان ورود به آن را ندارند و درروسیه خودرویی را با نام لادا نیوا برونتو می‌بینیم که گرچه از نظر طراحی و مهندسی درحد و اندازه‌های جیپ نیست، اما خیلی می‌خواهد شبیه به‌آن باشد و همان حس را منتقل کند.

لادا نیوا برونتو؛ روسی که ادای جیپ آمریکایی را درمی‌آورد!

کمپانی لادا در پیش‌نمایشی که چندماه پیش منتشر کرد نشان داد که برنامه دارد نسل جدید لادا نیوا برونتو را در سال ۲۰۲۴ با طراحی و مهندسی جدید وارد بازار کند. انتظار می‌رود در نسل جدید این خودرو پیشرانه 1.3 لیتری توربوشارژ رنو را ببینیم که باز هم باعث می‌شود این شاسی‌بلند در حد و اندازه‌های برترین‌های این سگمنت نباشد؛ اما نکته مهم، ارزان و اقتصادی بودن این SUV است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =