کد خبر: 238457
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۷
کیا کارن 2022

کیا به‌طور رسمی از نسل چهارم خودروهای کارن رونمایی کرد. کارن‌ها عضوی از خانواده مینی‌ون‌ها هستند و طرفداران بسیاری مخصوصا در بازار اروپا و آسیا دارند.

به گزارش «اخبار خودرو»،کیا به‌طور رسمی از نسل چهارم خودروهای کارن رونمایی کرد. کارن‌ها عضوی از خانواده مینی‌ون‌ها هستند و طرفداران بسیاری مخصوصا در بازار اروپا و آسیا دارند. البته شاسی‌بلندها به‌محض ورود تقریبا نقش تمام مدل‌های دیگر را کم‌رنگ کردند؛ به‌طوری که نسل سوم کارن‌ها از فهرست خودروهای کیا حذف شدند. با این وجود، نسل چهارم کارن به‌تازگی توسط غول خودروسازی کره‌ای معرفی شده و تلفیقی از شاسی‌بلند و مینی‌ون است.

کیا کارن 2022 معرفی شد

کارن‌ها دارای سه‌ردیف صندلی بوده و به‌تجهیزات ایمنی بسیاری مجهز هستند. فضای باز درون کابین، آسایش و راحتی سرنشینان را تضمین می‌کند و نسل چهارم کارن بسته به‌بازار با پیشرانه‌های متفاوت عرضه می‌شود. موتور 1.4 لیتری توربو با توان 138 اسب‌بخار و گشتاور 241 نیوتون‌متر با گیربکس 6MT یا 7DCT، موتور 1.5 لیتری MPI با توان 113 اسب‌بخار و گشتاور 139 نیوتون‌متر با گیربکس 6MT یا CVT، موتور 1.6 لیتری MPI با توان 111 اسب‌بخار و گشتاور 150 نیوتون‌متر با گیربکس 6MT یا 6AT از جمله پیشرانه‌هایی است که در این خودرو استفاده شده است.

کیا کارن 2022 معرفی شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =