بهمن‌موتور

براساس گزارش «شرکت رتبه‌بندی اعتباری پایا» رتبه اعتباری بلندمدت -A و رتبه‌بندی اعتباری کوتاه‌مدت A1 به بهمن‌موتور، از شرکت‌های زیرمجموعه گروه بهمن تخصیص داده شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،براساس گزارش «شرکت رتبه‌بندی اعتباری پایا» رتبه اعتباری بلندمدت -A و رتبه‌بندی اعتباری کوتاه‌مدت A1 به بهمن‌موتور، از شرکت‌های زیرمجموعه گروه بهمن تخصیص داده شد. درحال‌حاضر گروه بهمن تنها شرکت خودروساز کشور است که موفق به کسب رتبه اعتباری در سطح A با دورنمای با ثبات شده است.
دریافت رتبه اعتباری بالا می‌تواند در تسهیل تامین مالی از بازار سرمایه موثر واقع شود، همچنین این رتبه در ارتقای سطح اعتباری شرکت در سیستم بانکی ملاک ارزیابی قرار خواهد گرفت.
کسب رتبه اعتباری مناسب (حداقل رتبه BBB و بالاتر از آن که رتبه A است) در بازار سرمایه به‌عنوان یک ارزش شناخته می‌شود. البته این رتبه در کاهش ریسک اعتباری شرکت‌ها حائزاهمیت است زیرا از این طریق شرکت‌ها می‌توانند بخشی از منابع مالی موردنیاز خود را طبق ضوابط و دستورالعمل‌های تدوین‌شده توسط سازمان بورس اوراق بهادار، بدون وثیقه و ضامن تامین کنند.
این درحالی است که این موضوع فرآیند تامین مالی را کوتاه‌تر می‌کند و هزینه‌های انتشار اوراق و به تبع آن هزینه‌های تامین مالی را کاهش خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =