کد خبر: 238620
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
یواز پاتریوت

دو خودرو از شرکت یوآز روسیه با نام های پاتریوت و پیکاپ که از مدتی قبل بصورت مونتاژ در ایران تولید میشوند، قیمت جدید آنها در دی ماه 1400 نیز مشخص شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،دو خودرو از شرکت یوآز روسیه با نام های پاتریوت و پیکاپ که از مدتی قبل بصورت مونتاژ در ایران تولید میشوند، قیمت جدید آنها در دی ماه 1400 نیز مشخص شده است.

این دو خودرو به صورت تحویل فوری قابل خریداری می باشد.

خودرو قیمت مدل دستی (تومان) قیمت مدل اتوماتیک (تومان)
پاتریوت 880.000.000 1.050.000.000
پیکاپ 850.000.000 1.000.000.000

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 0
    اونایی که این ماشینا رو سوار میشن صددرصد فرشته اند ادم نیستن
  • حسین IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    1 0
    بنده فرزند جانباز شیمیایی متوفی 50درصد هستم وخانمم فرزند جانباز 35 درصد با بالاترین حضور در دفاع مقدس با هشتاد ماه حضور در آرزوی یک پراید غرازه هستیم مستاجر بعد شما ماشین روسیه که سیم خاردار نداد به ما نشان می دهید خداوند یار یاور بی کسونه روزی اینها باید جواب این همه آسیب های روانی وافسردگی واحساسی وفکری ومالی بر اثر 13سال بیماری پدرم ناشی از شيميايي وترکش وزخم بستر وخون آلوده تزریق شده و پدر خانمم که آهن ربا هرجا بزنی می چسبه وخانمم بر اثر بیماری پدرش آسم گرفته مستاجر بعد اینها را نشون آقا زاده بدهید اونها پدران خود را به خاک سپرداند ولی یک وجب خاک این وطن رابه بیگانه ندادن و امثال اینها دست خالی معادلات کشورها چپاول گر که زبان چرب کرده بودن به هم زدن. ما وپدران ما نبودن اینها همان افرادی که پدر ما در ماووت عراق عملیات بیت المقدس می جنگید اینها دنبال ثروت اندوزی بود ما لایق این ماشین ها نیستیم چون َسیم خار دار را به شما دادن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =