کد خبر: 245365
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
مهرداد بذرپاش

وزیر راه و شهرسازی از اتمام مسیر برگشت منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال تا دهه فجر سال آینده خبر داد و گمانه‌زنی درباره عوارض آزادراه تهران-شمال را تکذیب کرد.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از تسنیم،مهرداد بذرپاش با اعلام این‌که مسیر برگشت منطقه 2 آزادراه تهران- شمال دهه فجر سال آینده به اتمام می‌رسد، اظهار کرد: 4 بانده شدن قطعه 10 کیلومتری از مرزن آباد به دزبن در برنامه قرار دارد.

وی با بیان اینکه 50 درصد از این بخش به اتمام رسیده است، افزود: تلاش می‌کنیم با تامین هرچه سریع‌تر منابع، باقی مسیر نیز به اتمام برسد تا تردد مردم در مجاورت قطعه 3 تسهیل شود.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی قطعه سوم نیز با مشارکت وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان و با قدرالسهم‌های متفاوت تداوم خواهد داشت و تامین مالی این پروژه از محل دارایی‌های وزارت راه و شهرسازی، منابع عمومی و .. خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: از امروز بخشی از کارگاهی که در مسیر رفت قطعه 2 فعال بود به قطعه 3 منتقل می‌شود و کارگاه عملیات اجرایی قطعه 3 شروع به فعالیت می‌کند، بنابراین نیاز به راه‌اندازی کارگاه جدید نداریم و به این ترتیب میزان زیادی در وقت صرفه جویی می‌شود.

بذرپاش قیمت‌های اعلام شده در برخی رسانه‌ها برای عوارض آزادراه تهران- شمال را نادرست دانست و گفت: هنوز رقم جدیدی برای عوارض اعلام نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =