نمایش عمومی خودروهای برقی و پلاگین-  هیبرید «کرمان‌موتور»

کرمان‌موتور در این نمایشگاه ضمن ﻣﻌﺮﻓﯽ محصولات و خودروهای جدید، به اراﺋﻪ ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪی‌های داﺧﻠﯽ و نمایش عمومی تکنولوژی‌های نوین در صنعت خودرو پرداخته است

دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو در حالی از روز گذشته (۲۳آبان‌ماه) آغاز به کار کرد که شرکت کرمان‌موتور ۷ خودرو داخلی و مونتاژی خود را در این نمایشگاه معرفی کرده و به نمایش عمومی گذاشته است. این خودروها شامل مدل‌های برقی و پلاگین-هیبرید است. براساس این گزارش، هدف کرمان‌موتور از حضور در این نمایشگاه که تا روز جمعه ۲۶ آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت، ﻣﻌﺮﻓﯽ محصولات و خودروهای جدید، اراﺋﻪ ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪی‌های داﺧﻠﯽ، نمایش عمومی تکنولوژی‌های نوین در صنعت خودرو و افزایش رضایت و تکریم مشتریان است.

نمایش عمومی خودروهای برقی و پلاگین-  هیبرید «کرمان‌موتور»

تبلور تحول در غرفه کرمان‌موتور

خودروهایی همچون KMC JS۶ PHEV، KMC E۱۰X، KMC J۷ EV و خودرو KMC J۴ EV ازجمله محصولات جدید کرمان‌موتور بودند که در نمایشگاه تحول صنعت خودرو در معرض دید عموم قرار گرفتند.

کرمان‌موتور همچنین در این نمایشگاه خودرو Eagle را که اولین خودرو ملی این شرکت با پلت‌فرم اختصاصی PS۱ و نخستین خودرو ملی بخش خصوصی است، در معرض دید عموم قرار داد. این خودرو قرار است فیس‌لیفت و نسل بعدی جک J۴ باشد. گفتنی است؛ طراح این خودرو ایرانی بوده و ماکت آن در ایتالیا ساخته شده است.

«KMC JS۶ PHEV» با کمترین میانگین مصرف سوخت

حداکثر قدرت خودرو شاسی‌بلند KMC JS۶ PHEV که به پیشرانه ۱.۵لیتری تنفس طبیعی به همراه موتور برقی مجهز است، در حالت بنزینی ۸۱ و در حالت برقی ۱۵۰ کیلووات است. حداکثر گشتاور این خودرو نیز با موتور بنزینی ۱۳۵ و با موتور الکتریکی ۳۰۰نیوتون‌متراست. مدت‌زمان شارژ باتری JS۶ PHEV در حالت سریع ۳۰ دقیقه و مسافت قابل پیمایش آن در حالت تمام الکتریکی ۱۰۰ کیلومتر است. پیشرانه بنزینی این خودرو به‌نوعی نقش ژنراتور پیشرانه برقی آن را نیز ایفا می‌کند.

شتاب صفر تا صد JS۶ PHEV روی ۷.۳ ثانیه ثبت شده و میانگین مصرف سوخت آن نیز ۱.۳ لیتر در صد کیلومتر است. شعاع حرکتی این خودرو در حالت ترکیبی تا ۱۳۰۰ کیلومتر بوده و پکیج باتری‌های این خودرو نیز ۲۱.۶۸ کیلووات ساعتی هستند. خودرو JS۶ PHEV دارای سه حالت رانندگی اکو، نرمال و اسپرت است.

«KMC J۴ EV» با توان پیمایش ۳۰۰کیلومتر با هر بار شارژ

خودرو KMC J۴ EV ازجمله محصولات جدید کرمان‌موتور است که از یک پیشرانه برقی با توان ۱۲۰ کیلووات (۱۶۰ اسب‌بخار) و گشتاور ۲۸۰نیوتون‌متر بهره می‌برد. این توان تولیدی به محور جلو این خودرو انتقال پیدا می‌کند. برقی به پکیج باتری‌های ۴۱ کیلووات ساعت مجهز است و با هر بار شارژ کامل می‌تواند حدود ۳۰۰ کیلومتر پیمایش داشته باشد.

«KMC J۷ EV»؛ برقی پرشتاب

دیگر خودرو برقی کرمان‌موتور یعنی KMC J۷ EV از یک موتور الکتریکی روی محور جلو بهره می‌گیرد. حداکثر قدرت این پیشرانه معادل ۱۹۲اسب‌بخار بوده و گشتاور آن نیز ۳۴۰نیوتون‌متر اعلام شده است که عدد قابل‌توجهی به نظر می‌رسد. حداکثر مسافت قابل پیمایش این خودرو با یک بار شارژ کامل، توسط کارخانه ۴۰۲ کیلومتر اعلام شده است. جک EJ۷ در مدت ۶.۴ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست می‌یابد.

«KMC E۱۰X»؛ کوچولوی تمام‌برقی

محصول دیگری که کرمان‌موتور در معرض دید عموم قرار داده، KMC E۱۰X است که یکی از کوچک‌ترین هاچ‌بک‌های تمام‌برقی محسوب می‌شود. این خودرو به یک موتور برقی ۶۰ اسب‌بخاری مجهز است که می‌تواند با یک بار شارژ و برحسب شرایط بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلومتر مسافت را بپیماید.

ظرفیت باتری این خودرو ۳۱.۴ کیلو وات ساعت است و این قابلیت را دارد تا با برقی AC طی ۵ساعت و با برقی DC طی ۴۲ دقیقه به‌طور کامل شارژ شود. حداکثر سرعت E۱۰X به ۱۰۲ کیلومتر بر ساعت می رسد و توان آن نیز از طریق یک گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

آخرین اخبار