کد خبر: 247635
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

آشنایی با ۹ خط اختصاصی پیامکی + راهنمای خرید

وقتی قرار است از بازاریابی پیامکی برای رشد و افزایش فروش کسب‌وکار خود استفاده کنید، باید از خطوط مختلفی استفاده کنید که به وسیله آن‌ها می‌توان اس ام اس های تبلیغاتی را ارسال کرد. زیرا ارسال پیامک‌های تبلیغاتی از طریق سیمکارت شخصی امکان‌پذیر نیست. خطوط پیامکی به دو نوع عمومی و اختصاصی تقسیم می‌شوند.

بیایید با این خطوط و ویژگی‌های آن آشنا شویم.

خطوط عمومی و قابلیت دسترسی همگانی

خط عمومی به صورت مشترک در اختیار تمامی دارندگان پنل پیامکی قرار می‌گیرد. آن‌ها به راحتی می‌توانند به کمک این خطوط برای مشتری‌های خود پیامک‌های تبلیغاتی ارسال کنند. نکته مهم درباره این خطوط، عدم دریافت پیامک از جانب مشتریان است. زیرا به صورت عمومی از آن‌ها استفاده می‌شود، به همین دلیل دریافت پیام مخاطبان را پشتیبانی نمی‌کنند. این خطوط با سرشماره‌هایی مانند 1000، 2000، 3000، 5000، 021 و 026 ارائه می‌شوند.

خطوط اختصاصی؛ خط مخصوص شما

خطوط اختصاصی چیزی شبیه سیمکارت‌های شخصی شماست که می‌توانید به کمک آن‌ها پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. این خط فقط مختص شما و یا کسب‌وکار شماست و دیگران نمی‌توانند از آن استفاده کنند. با خرید سرشماره پیامکی می‌توانید قابلیت دریافت پیامک از سمت مشتری‌های خود را نیز داشته باشید. این خطوط نیز با پیش شماره 1000، 2000، 3000، 5000، 021 و 026 قابل دریافت است. اگر شما قرار است ارتباط زیادی با مشتری‌های خود داشته باشید، برای آن‌ها نظرسنجی و یا مسابقه بفرستید، باید برای خود خط خدماتی تهیه کنید.

آشنایی با ۹ خط اختصاصی پیامکی + راهنمای خرید

چرا باید از خطوط اختصاصی استفاده کنیم؟

خطوط اختصاصی دست شما را در ارسال و دریافت پیامک‌ها باز گذاشته است. با این ویژگی شما به راحتی می‌توانید از ماژول‌های مختلف پنل خود استفاده کنید. برای مثال به راحتی می‌توانید یک مسابقه پیامکی راه‌اندازی کنید و یا از مشتری خود درباره کیفیت محصول‌تان نظر بپرسید. همچنین تمامی پیامک‌های شما با خط اختصاصی‌تان ارسال خواهد شد. وقتی با خطوط عمومی پیامک‌های خود را ارسال می‌کنید، اس ام اس شما در کنار تبلیغات سایر برندها و کسب‌وکارها قرار خواهد گرفت. اما با استفاده از خط خود، همواره یک صفحه شخصی در پیامک‌های مشتری خود خواهید داشت.

کدام خط اختصاصی بهتر است؟

شما به کمک تمامی خطوط اختصاصی می‌توانید ارسال‌های خود را انجام دهید و مشکلی از این بابت ندارید. در اصل هیچ کدام از آن‌ها نسبت به دیگری برتری ندارند. خطوط اختصاصی بیشتر در تعرفه و قیمت ارسال پیامک و همچنین سرعت ارسال‌شان با هم متفاوت هستند. برای خرید این خطوط باید به سراغ پنل‌های پیامکی بروید. یکی از ارائه‌دهندگان اصلی پنل های اس ام اس و خط‌های اختصاصی سامانه melipayamak است.

با ورود به سایت، می‌توانید خطوط مختلف را با هم مقایسه کنید و متناسب با نیاز خود یکی از آن‌ها را خریداری کنید. در ادامه به برخی از ویژگی‌های این خطوط خواهیم پرداخت.

آشنایی با ۹ خط اختصاصی پیامکی + راهنمای خرید

ویژگی خطوط اختصاصی ارسال پیامک

طبیعی است هر کدام از اپراتورهای ارائه‌دهنده خطوط اختصاصی، ویژگی‌های مختلفی دارند و به کمک آن‌ها می‌توانید ارسال‌های خود را انجام دهید. ویژگی خطوط مختلف به شرح زیر است.

خطوط اختصاصی اپراتور 1000

پیش شماره 1000 سال‌های زیادی است که توسط کسب‌وکارهای مختلف و سازمان‌های دولتی و خصوصی مرود استفاده قرار می‌گیرد. سرعت ارسال بالا، قابلیت انتخاب ارقام پیش از پیش شماره 1000، بازگشت هزینه پیامک‌های نرسیده به مخابرات، تعرفه مناسب ارسال پیامک و... از جمله ویژگی‌های مهم این اپراتور است. در حال حاضر اپراتور 1000 برای تمدید سالانه خط از شما هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و به همین دلیل بسیار مقرون به صرفه است.

خطوط اختصاصی اپراتور 2000

خطوط اپراتور 2000 نسبت به سایر اپراتورها تعرفه ارسال پیامک بیشتری دارند. اما بهتر است بدانید هزینه تمام پیامک‌های ناموفق در این اپراتور به شما بازگشت داده می‌شود. قابلیت دریافت گزارش دقیق، سرعت بسیار بالا در ارسال، قابلیت انتخاب خط دلخواه پس از پیش شماره 2000 و.. از جمله ویژگی‌های خطوط اختصاصی این اپراتور است. البته این اپراتور 60 تا 70 درصد هزینه ثبت خط را به عنوان تمدید سالانه از ما دریافت می‌کند.

آشنایی با ۹ خط اختصاصی پیامکی + راهنمای خرید

خطوط اختصاصی از اپراتور 3000

از این شماره بیشتر در برنامه‌های صدا و سیما استفاده می‌شود و مانند خط 1000، جز خطوط قدیمی است. قابلیت دریافت گزارش دقیق، بازگشت هزینه پیامک‌های نرسیده به مخابرات، عدم نیاز به تمدید سالانه و تعرفه ارسال پیامک مناسب، برخی از ویژگی‌های این اپراتور است.

خطوط اختصاصی اپراتور 50001

این اپراتور به دلیل سرعت بالای ارسال پیامک‌ها و همچنین هزینه بسیار پایین ارسال، در بین کسب‌وکارها پر طرفدار است.

در این اپراتور شما باید ارقام خط مورد را به انتخاب خودتان سفارش بدهید. نکته مهم این است که شما برای تمدید سالانه این خط باید 60 الی 70 درصد هزینه پنل را پرداخت کنید. قابلیت دریافت گزارش، بازگشت هزینه پیامک‌های نرسیده به مخابرات، سرعت ارسال خوب و هزینه پایین از جمله ویژگی‌های اصلی این اپراتور است.

خطوط اختصاصی اپراتور 50004

تقریبا تمامی ویژگی‌هایی که برای اپراتور 50001 بیان کردیم، در این اپراتور نیز وجود دارد. نکته بسیار مهم که باعث شده است کسب‌وکارهای زیادی به سمت این اپراتور جذب شوند، قابلیت ارسال لینک در متن پیامک است. البته این اپراتور در حل حاضر نیازی به تمدید سالانه ندارد. همچنین هزینه پیامک‌های نرسیده به مخابرات نیز به پنل شما بازگردانده می‌شود.

خطوط اختصاصی اپراتور 021 و 026

خطوط ثابت 021 و 026 امکان ثبت خطوط پیامکی معادل خط تلفت ثابت را برای شما فراهم می‌کند. البته این قابلیت فقط برای شهر تهران و کرج فعال شده است.

تعرفه پیامک پایین، سرعت ارسال متوسط، تعرفه پایین ثبت خط، عدم نیاز به تمدید سالانه و بازگشت هزینه پیامک‌های نرسیده به مخابرات از ویژگی‌های این اپراتور است.

خطوط اختصاصی اپراتور 21000

این خطوط برای اپراتورهای تلفن ثابت است اما برای شهرهای غیر از تهران و کرج در نظر گرفته شده است. تعرفه پیامک پایین، سرعت ارسال متوسط، عدم نیاز به تمدید سالانه و بازگشت هزینه پیامک‌های نرسیده به مخابرات از جمله ویژگی‌های این خطوط است.

خطوط اختصاصی اپراتور 9000

اپراتور 9000 تقریبا جز جدیدترین اپراتورهای ایران به حساب می‌آید. در حال حاضر شما فقط می‌توانید از خطوط را به صورت سفارشی و با 8 رقم سفارش دهید.

ارسال پیامک به بلک لیست، سرعت بالا، امکان دریافت پیامک، عدم نیاز به تمدید سالانه و امکان ارسال لینک در متن بدون نیاز به مدارک برخی از ویژگی‌های آن است.

خطوط اختصاصی اپراتور 9999 سامانتل

در حال حاضر فقط می‌توانید این خطوط را به صورت 10 رقمی و غیر سفارشی درخواست کنید. تعرفه پیامک بسیار پایین، سرعت ارسال متوسط، امکان دریافت پیامک، قابلیت ارسال لینک و قابلیت خدماتی کردن برای اشخاص حقیق و حقوقی از ویژگی‌های اصلی خطوط اختصاصی این اپراتور است.

سخن پایانی

اگر قصد دارید یک بازاریابی پیامکی خوب داشته باشید، همین حالا دست به کار شوید و برای خود یک خط اختصاصی تهیه کنید. ملی پیامک در این مسیر همواره کنار شماست. اگر نیاز به مشاوره داشتید با شماره 021-63404 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =