کد خبر: 247817
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

مجتمع خدمات خودرویی اُکا واقع در بلوار فرحزادی ، با با تکیه بر تجربه چندین و چند ساله و همچنین دانش فنی بالا،تعمیرات خودروهای لوکس را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

ارائه خدمات تخصصی در تعمیرگاه کیا و هیوندای

تعمیرگاه کیا و هیوندای در تهران با استفاده از نیروهای آموزش دیده به تعمیر تخصصی این نوع خودروها می‌پردازد. با مراجعه به این مرکز می‌توانید سرویس‌های دوره‌ای خودروی خود را که شامل تعویض روغن موتور، بررسی سیستم ترمز و ... می‌شود را انجام دهید. ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن، مهمترین مزیت مراجعه به تعمیرگاه خودروهای کیا و هیوندای است. این مرکز با بکارگیری تجهیزات و دستگاه‌های مدرن و پیشرفته، به ارائه خدمات به مشتریان می‌پردازد. در این مقاله سعی داریم شما را با خدمات قابل ارائه در تعمیرگاه‌های تخصصی آشنا کنیم. جهت آگاهی از این موضوع تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

ارائه تخصصی‌ترین خدمات در تعمیرگاه کیا و هیوندای

تعمیرگاه کیا و هیوندای با بکارگیری نیروهای متخصص و تجهیزاتی مدرن، سعی در ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن را دارد. خدماتی همچون تست گیربکس، تست سیستم الکترونیک خودرو، بررسی چراغ‌ها و سرویس کلی خودرو در این مرکز انجام می‌شود. به این نکته توجه کنید که ارائه خدمات پشتیبانی تعمیرات نیز باید توسط تعمیرگاه خودروهای خارجی انجام شود. مجتمع خدمات خودرویی اُکا، با استفاده از قطعات اصل به تعمیر خودروهای هیوندای و کیا می‌پردازد. این مرکز عمل عیب‌یابی خودرو را با استفاده از تجهیزات پیشرفته و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. با مراجعه به این مرکز امکان صرفه جویی در زمان و همچنین هزینه‌ها برای شما فراهم است.

اهمیت انجام سرویس‌های دوره‌ای

مهمترین مزیت انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو، جلوگیری از ایجاد مشکلات جدی در آن است. همچنین افزایش طول عمر مفید قطعات، از دیگر مزایای بررسی به موقع خودروهای خارجی است. به این نکته دقت کنید که لوازم مصرفی همچون فیلتر روغن، فیلتر هوا و فیلتر بنزین، دارای طول عمر محدودی هستند. به عنوان مثال روغن فیلتر باید هر 6 ماه یکبار و فیلتر هوا باید بعد از هر 10 هزار کیلومتر کارکرد تعویض شود. با تعویض به موقع این نوع لوازم مصرفی می‌توان از بروز مشکلات جدی در خودرو جلوگیری کرد.

ارائه خدمات تخصصی در تعمیرگاه کیا و هیوندای

تعمیرگاه کیا و هیوندای و ارائه خدمات صافکاری

تعمیرگاه کیا و هیوندای به صورت کاملا تخصصی، به ارائه خدمات صافکاری خودرو می‌پردازد. چنانچه بدنه خودروی شما دچار آسیب شده است، می‌توانید با خیالی آسوده عمل صافکاری آن را به مجموعه خودرویی اُکا بسپارید. این افراد با استفاده تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی‌های مدرنی همچون لیزر، به ارائه خدمات در زمینه صافکاری خودرو می‌پردازند. این مجموعه با بهره‌گیری از دستگاه‌هایی همچون دستگاه مغناطیسی، PDR و ساکشن بدنه خودروهای خارجی را ترمیم می‌کند. متخصصین مشغول بکار در مجموعه خودرویی اُکا، با بررسی دقیق مشکل خودروی شما، مناسب‌ترین دستگاه را برای تعمیر آن انتخاب می‌کنند.

هزینه ارائه خدمات در تعمیرگاه کیا و هیوندای

هزینه ارائه خدمات در این مجموعه به عواملی همچون مدل خودرو، قطعات و تجهیزات مورد استفاده بستگی دارد. همانطور که می‌دانیم تعمیر خودروهایی همچون هیوندای و کیا به تخصص بالایی نیاز دارد. نیروهای مشغول بکار در مجتمع خدمات خودرویی اُکا، دوره‌های آموزشی خود را زیر نظر بزرگترین کارشناسان خودرویی گذرانده‌اند. به همین دلیل با خیالی آسوده می‌توانید تعمیر خودروی خود را به این مجموعه بسپارید. نکته مثبت دیگری که در مورد این مجموعه وجود دارد، موقعیت مکانی آن است. مجتمع خودرویی اُکا در مساحتی بالا و در بهترین نقطه تهران واقع شده است.

ارائه خدمات تخصصی در تعمیرگاه کیا و هیوندای

ویژگی‌های مجموعه خدمات خودرویی اُکا

مجتمع خدمات خودرویی اُکا در مساحتی گسترده و در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار گرفته است. نیروهای مشغول بکار در این مجموعه، دوره‌های آموزشی خود را زیر نظر بزرگترین کارشناسان خودرویی کشور پشت سر گذاشته‌اند. به این نکته دقت کنید که عمل صافکاری خودروهای خارجی و لوکس به تخصص بالایی نیاز دارد. مجتمع خدمات خودرویی اُکا، با تکیه بر تجربه چندین و چند ساله و همچنین دانش فنی بالا، صافکاری خودروهای لوکس را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

مجتمع خدمات خودرویی اُکا سه بخش اصلی دارد:

تعمیرگاه تویوتا و لکسوس

تعمیرگاه بنز و BMW

تعمیرگاه کیا و هیوندای

خدمات تخصصی مجتمع خدمات خودرویی اُکا:

صافکاری pdr

دیتیلینگ (صفرشویی ، چرم دوزی ، ...)

فیس لیفت

لیسه گیری و نقاشی

تعمیرموتور و گیربکس

سرویس های دوره ای

میزان فرمان

و...

ادرس ما :

یادگار امام شمال بعد از فرحزاد ورودی ایثارگران جنوب جنب دبیرستان 9 دی مجتمع خدمات خودرویی اُکا

021-26619264

09383333471

09383333472

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

آخرین اخبار