کد خبر: 247986
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

این روزها که آمار جرم و جنایت افزایش پیدا کرده است، خیلی از افراد به دنبال این هستند که با استفاده از ردیاب‌ها از سرقت ماشین خود جلوگیری کنند. نصب یک ردیاب خودرو مناسب به عنوان یک عمل پیشگیرانه از سرقت خودرو به شمار می‌رود. همچنین باید توجه داشت که ردیاب‌ها به شکل مخفی بر روی خودروها قابل نصب هستند و در واقع به عنوان عامل بازیابی خودرو در حداقل زمان ممکن محسوب می‌شوند؛ به عبارت دیگر با نصب ردیاب خودرو می‌توانید به راحتی موقعیت مکانی آن را پیدا کرده و حتی از راه دور خودرو را خاموش کنید.

در صورتی که شما صاحب خودرویی هستید که باید با توجه به شغلتان به صورت مداوم از خودرو استفاده کرده و آن را در طول روز برای کار اداری و بانکی در جایی پارک کنید، احتمال سرقت خودروی شما افزایش پیدا می‌کند. از سوی دیگر در صورت سرقت خودرو نیز پیدا کردن آن بسیار دشوار می‌شود و نمی‌توانید تنها با مراجعه به اداره پلیس انتظار پیدا شدن خودرو را داشته باشید. از این رو بهترین روش برای جلوگیری از سرقت خودرو، استفاده از دستگاه‌های ردیاب خودرو خواهد بود. خوشبختانه در حال حاضر امکان خرید ردیاب خودرو از سایت تاپ دوربین وجود دارد.

آیا ردیاب خودرو از سرقت ماشینتان جلوگیری می کند؟

جلوگیری از سرقت خودرو با ردیاب

امروزه ترفندهای بسیاری برای غیرفعال کردن سنسور آژیر خودرو وجود دارد که سارقان برای دزدیدن ماشین‌ از آن‌ها استفاده می‌کنند. این در حالی است که استفاده از ردیاب خودرو امنیت ماشین شما را افزایش می‌دهد و از طرفی این دستگاه از سنسورهای آژیر، دما، تعمیر و نگهداری و همینطور وزن برخوردار است. ردیاب خودرو این امکان را به شما می‌دهد تا به شکل آنلاین ماشین خود را ردیابی کرده و از موقعیت جغرافیایی خود به صورت لحظه به لحظه مطلع شوید. البته برای استفاده از تمامی این قابلیت‌ها تنها به یک گوشی موبایل نیاز خواهید داشت.

همانطور که اشاره شد، آمار سرقت خودرو نیز همانند سایر جرائم در کشور افزایش پیدا کرده است. در صورت استفاده از ردیاب خودرو، می‌توانید سریعا از موقعیت جغرافیایی خودروی خود مطلع شوید و با فرستادن پیامکی اقدام به خاموش کردن خودرو کنید؛ بنابراین سارقان نمی‌توانند خودروی شما را جابه‌جا کنند. در ادامه نیز می‌توانید به آدرس مورد نظر مراجعه کرده و ماشینتان را از خیابان بردارید!

آیا ردیاب خودرو از سرقت ماشینتان جلوگیری می کند؟

روش های پیشگیری از سرقت خودرو

پیش از به سرقت رفتن ماشینتان توصیه می‌شود که از روش‌های پیشگیری استفاده کنید. در ادامه شما را با این روش‌ها آشنا می‌کنیم:

سنسور حرکت

دستگاه‌های ردیاب خودرو به سنسور لرزشی مجهز هستند و به محض حس کردن کوچک‌ترین تکان و لرزش در خودرو، به شما که صاحب ماشین هستید، پیامک ارسال می‌کنند. در این حالت، خیال شما از بابت امنیت ماشین به‌خصوص زمان‌هایی که آن را در جایی پارک کرده باشید، راحت است.

ردیابی خودرو به صورت آنلاین

سرعت عمل شما در زمان سرقت ماشین اهمیت زیادی دارد؛ چرا که پیدا کردن خودرو در سریع‌ترین زمان ممکن باعث می‌شود که سارقان فرصت سوءاستفاده نداشته باشند. با استفاده از ردیاب خودرو می‌توانید به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن و یا کامپیوتر، خودروی خود را موقعیت‌یابی کنید. تمامی این کارها نیز در چند ثانیه انجام می‌شود؛ بنابراین در سریع‌ترین زمان ممکن از موقعیت مکانی ماشینتان اطلاع پیدا خواهید کرد.

مشاهده فیلم و عکس سارقان

اغلب دستگاه‌های ردیاب ماشین قابلیت اتصال دوربین و میکروفون را دارند و این امکان را فراهم می‌کنند تا به صورت آنلاین و توسط تلفن همراه خود فیلم و صدای داخل دستگاه را دریافت کنید. همچنین با در اختیار داشتن تصویر سارقان می‌توانید سریعا به اداره پلیس مراجعه کنید تا آن‌ها برای پیدا کردن این افراد اقدام کنند.

هنگام انتخاب ردیاب خودرو باید به چه نکاتی توجه شود؟

سرمایه‌گذاری برای خرید و نصب ردیاب خودرو یک اقدام ضروری برای جلوگیری از سرقت خودروی شما محسوب می‌شود. البته این سرمایه‌گذاری نیازمند یک انتخاب درست است؛ به همین دلیل در ادامه شما را با نکات مهم خرید ردیاب خودرو آشنا می‌کنیم:

  • کیفیت داده: یکی از مهم‌ترین مواردی که در زمان خرید ردیاب خودرو اهمیت می‌یابد، کیفیت داده‌های مکانی ردیاب است. در این ارتباط باید مشخص کنید که آیا به ردیاب لحظه‌ای نیاز دارید و یا اگر ردیاب هر 5 یا 10 دقیقه اعلان موقعیت مکانی خودرو را به اطلاع شما برساند، کفایت می‌کند یا خیر.
  • سهولت نصب: یکی دیگر از مواردی که باید در زمان خرید این محصول مورد توجه قرار بگیرد، سهولت نصب ردیاب خودرو است. همچنین در این مورد می‌توانید از کارشناسان مربوطه کمک بگیرید.
  • سهولت استفاده: این مورد نیز در زمان خرید باید مورد توجه قرار بگیرد؛ چرا که اطلاعات موبایل باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال شوند.
  • پشتیبانی: به عنوان یک کاربر مشخص کنید که به چه سطحی از پشتیبانی نیازمند هستید و تمایل دارید که شرکت ارائه‌دهنده چه امکاناتی را در اختیارتان قرار دهد.
  • خرید از یک سایت معتبر: یکی دیگر از نکات مهم در خصوص خرید ردیاب خودرو این است که به یک سایت معتبر مراجعه کنید. در این زمینه پیشنهاد ما به شما TOPDOORBIN است.
  • انتخاب محصولات با کیفیت: هنگام خرید این محصول به نوع، کیفیت و قابلیت‌های آن توجه فرمایید. به عنوان مثال ردیاب آهنربایی ng30، ردیاب آهنربایی st-903، ردیاب شارژی آهنربایی 20000 میلی آمپر و ... که در سایت تاپ دوربین موجود هستند، کیفیت بالایی دارند و بهترین گزینه برای خرید محسوب می‌شوند.
  • امکانات: ردیاب‌های خودرو از قابلیت‌ها و امکانات مختلفی برخوردار هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مواردی همچون نگهداری شارژ، داشتن آهنربا، اپلیکیشن‌های مخصوص، آنتن‌دهی در نقاط کور، امکان شنود صدا و ... اشاره کرد. بدین ترتیب باید این محصول را با توجه به نیازتان انتخاب کنید.

آیا ردیاب خودرو از سرقت ماشینتان جلوگیری می کند؟

خرید با کیفیت ترین ردیاب و جی پی اس خودرو از فروشگاه تخصصی تاپ دوربین

ردیاب‌های خودرو در دنیای امروز به عنوان یکی از لوازم ضروری جهت پیشگیری از سرقت خودرو محسوب می‌شوند؛ از این رو خرید آن‌ها از یک سایت معتبر اهمیت بسیاری دارد. تاپ دوربین یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی است که با سال‌ها تجربه در زمینه فروش انواع ردیاب خودرو و دوربین مداربسته توانسته رضایت مشتریان خود را به دست آورد و به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های معتبر آنلاین تبدیل شود. شما با خرید از این سایت از خدمات ارزشمندی همچون پرداخت در محل، تضمین اصل بودن کالا و ضمانت بازگشت کالا بهره‌مند می‌شوید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

آخرین اخبار