کد خبر: 248064
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

قیمت اتاق در متل قو

برای سفر به سرزمینی با قدمت چند هزار ساله با تمدنی غنی به شمال ایران می‌رویم سپس، در استان مازندران، مسیر شهر ساری را در پیش می‌گیریم. شهری که قدمت آن در حدود 6 هزار سال است و برای اثبات این حرف، آثار باستانی کشف شده‌ای را داریم که نشانی از قدمت و تمدن این سرزمین دارند. بنابراین به مقصد ساری برنامه سفر خود را بچینید و برای اجاره ویلا همین حالا اقدام کنید. به این منظور می‌توانید به سایت شب مراجعه کنید و پیش از اجاره همه اقامتگاه‌ها و شلوغ شدن شهر، برای ایام تعطیل سرپناه‌تان را در شهر ساری مشخص و رزرو کنید.

سفر به شهرستان ساری، یک تجربه‌ی فراموش‌نشدنی به دور از روزمرگی‌ها است. با ورود به این شهر آرامشی عمیق شما را در آغوش می‌کشد. ساری با مساحتی درحدود ۵۴ کیلومتر مربع، از نظر طبیعی به دو بخش دشت و کوهستان تقسیم می‌شود؛ این تنوع جغرافیایی باعث شده است تا این منطقه در هر زمانی از سال، زیبایی‌هایی خاص و دلنشینی داشته باشد.

مردم ساری از طریق فعالیت‌های مختلفی مانند صنایع چوب و کاغذ، پرورش ماهی، کشاورزی و گردشگری به رونق و شکوفایی منطقه کمک می‌کنند. یک نکته‌ی جالب درباره‌ی این منطقه این است که زنان و مردان به صورت تساوی و هم‌پیشه در فعالیت‌های مختلف شرکت می‌کنند.

از لحاظ تاریخی، ساری یکی از قدیمی‌ترین شهرهای استان مازندران است. در زمان‌های مختلف، ساری مورد توجه پادشاهان بوده و حتی در دوره قاجار به‌عنوان پایتخت انتخاب شده بود. با ورود به دوره‌های پس از قاجار، ساری زندگی پرفراز و نشیبی را تجربه کرده است، اما با توجه به توسعه‌های زیرساختی در دوران پهلوی و بعد از انقلاب، این شهر دوباره به رونقی جدید دست پیدا کرد.

پناهگاه دشت ناز ساری، یکی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه است. با مساحتی بیش از ۵۶ هکتار و میزبانی گونه‌های متنوعی از جانوران و گیاهان، یک واحد مهم در حفاظت از محیط‌زیست است. از تاریخ ثبت این پناهگاه در دهه‌ی ۱۳۴۰ تاکنون، توسعه‌های زیادی در زمینه حفاظت از جانوران و گیاهان این منطقه صورت گرفته است.

تجربه پروازی هیجان‌انگیز در دل طبیعت بکر کردان

ویلا

اگر در شهرهای پرجمعیت تهران و کرج زندگی می‌کنید، اما به دنبال تجربه‌ای آرامش‌بخش و هیجان‌انگیز در طبیعت هستید، کافیست کمی از وقت خود را برای سفر به روستای زیبای کردان در نظر بگیرید. اجاره ویلا کردان در این منطقه می‌تواند به شما این فرصت را بدهد تا از دیدن مناظر خیره‌کننده و آرامش بخش روستا نهایت لذت را ببرید. در واقع تنها با چندین کیلومتر رانندگی از شهرهای بزرگ تهران و کرج، می‌توانید به دل طبیعت بکر کردان برسید.

مسیر رسیدن به کردان از جاده‌های زیبای کوهستانی عبور کرده و شما را به تجربه پروازی هیجان‌انگیز بر فراز طبیعت بکر این منطقه دعوت می‌کند. رانندگی در این مسیر خود به تنهایی سفری دل‌انگیز است، چرا که هر چه در این مسیر جلوتر بروید، زیبایی‌های طبیعی بیشتری نمایان می‌شوند و هوا دل‌انگیزتر می‌شود. پس از رانندگی حدود ۱۰ کیلومتر از جاده کوهستانی کردان، به روستای اصلی کردان می‌رسید که دریچه‌ای رو به فرهنگ، تاریخ، طبیعت و تفریحات هیجان‌انگیز و خاطره‌ساز است.

کردان یکی از مقاصد پرطرفدار برای دورهمی‌های خانوادگی است. در واقع افراد زیادی به دلیل فضای آرام و زیبایی‌های طبیعی این منطقه، برای جشن‌ها و مراسم مختلف خود، محلی را برای اقامت و برگزاری جشن‌ها در فضای بکر این روستا اجاره می‌کنند.

از طبیعت و هوای خوش روستا که بگذریم، چیزی که موجب شده است تا پای گردشگران زیادی به این منطقه باز شود، سایت پروازی کردان است. بنابراین اگر علاقه‌مند به پرواز با پاراگلایدر هستید، این فرصت ناب را از دست ندهید و بر فراز آسمان، طبیعت سبز کردان را تماشا کنید. این تجربه منحصر به فرد است و از آنجایی که سفر به کردان یک تیر با چند نشان است، هر لحظه از سفر خود را می‌توانید به شکلی متفاوت سپری کنید و در مدت زمانی کوتاه، خاطراتی بی‌نهایت خوش و ماندگار بسازید.

اقامتی رویایی با چشم اندازی از ساحل در متل قو

اجاره ویلا کردان

متل قو یا سلمانشهر، یک شهر توریستی در استان مازندران است که به دلیل جاذبه‌های طبیعی و مراکز تجاری پر رونق با فضاهای گسترده، محبوبیت زیادی در بین گردشگران پیدا کرده است. این شهر، در فاصله کوتاهی از جنگل تیلاکنار و ساحل دریای خزر واقع شده است و منطقه‌ای بسیار مناسب برای طبیعت گردی و تجربه تفریحات ساحلی است.

شما می‌توانید با اجاره ویلاهای مجهز به بهترین امکانات رفاهی در متل قو با ویویی از ساحل و دریا، اقامتی لذت‌بخش را تجربه کنید و به اکتشاف زیبایی‌های این منطقه بپردازید. حتی اگر بخواهید می‌توانید از قیمت اتاق در متل قو اطلاع پیدا کنید و گزینه‌های مختلف اقامتی را در یک نگاه با هم مقایسه کنید.

متل قو به عنوان یکی از شهرهای ساحلی دریای خزر، دارای آب و هوایی معتدل و مرطوب است که به این واسطه مسافران را در هر فصل از سال به خود جذب می‌کند. از بهار تا تابستان، زمانی است که طبیعت این شهر در بهترین حالت خود قرار دارد و اگر در این فواصل زمانی به متل قو سفر کنید، شاهد شکوفه‌های بهارنارنج زیبا در این شهر خواهید بود. اما حتی در فصل‌های دیگر نیز، متل قو با جذابیت‌های خاص خود، افتخار میزبانی مهمانانی از سراسر ایران را دارد.

یکی از جذابیت‌های اصلی متل قو، فاصله کوتاه بین دریا و جنگل است. جنگل تیلاکنار با درختان انبوه و رودخانه‌های زیبا، فضایی آرام و دلنشین را برای گردش و پیک‌نیک فراهم می‌کند. همچنین، متل قو به‌عنوان نقطه عطف بین دریا و کوه، میزبان دره‌های زیبای دو هزار و سه هزار و روستاهایی مانند «اشتوج»، «امام‌ زاده قاسم» و «اشکورمحله» است که با طبیعت خیره‌کننده خود، مسافران را به خود جذب می‌کنند.

با توجه به اینکه متل قو همواره مقصدی پرطرفدار برای گردشگران است، بهتر است قبل از سفر به این منطقه، شرایط آب و هوایی را چک کنید تا از تجربه‌ای راحت و لذت‌بخش بهره‌مند شوید. از بهار زیبای آن گرفته تا تابستان دلپذیر، هر زمانی می‌توانید تجربه‌ای بی‌نظیر از طبیعت‌گردی و شهرگردی را در متل قو داشته باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =