خدمات در محل امداد خودرو ایران

شرکت امدادخودرو ایران هرساله با اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی، پوشش امدادی جاده‌های کشور را در ایام نوروز افزایش می‌دهد

شرکت امدادخودرو ایران درحالی در اسفندماه امسال برای حضور در طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۳ گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام آمادگی کرده است که استقبال از «خدمات در محل» این شرکت نیز به شکل روزافزون ادامه دارد. به‌ویژه آن‌که با توجه به‌قرار گرفتن در ایام پایانی سال، بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهند برای انجام سرویس‌های دوره‌ای یا تعمیرات یا بازدید خودرو پیش از عزیمت به‌مسافرت‌های نوروزی، به‌جای مراجعه به‌مراکز خدمات پس از فروش، از خدمات سرویس در محل امدادخودرو ایران استفاده کنند.

اگر شما نیز مالک یکی از محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو هستید، از طریق تماس با شماره ۰۹۶۴۴۰ یا وب‌سایت ۰۹۶۴۴۰.com و همچنین اپلیکیشن‌های بسپر و ایساکو می‌توانید از خدمات «سرویس در محل» این شرکت استفاده کنید. گفتنی است این خدمات در بسیاری موارد برای خودروهای غیر از محصولات ایران‌خودرو نیز قابل ارائه است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

کاهش سفرهای درون‌شهری و صرفه‌جویی در سوخت و زمان

استفاده از خدمات خودرویی در محل می‌تواند نگرانی و استرس رسیدن به‌موقع به‌محل کار را کاهش دهد. با برنامه‌ریزی و دریافت به‌موقع خدمات «سرویس در محل» می‌توان از بروز بسیاری از مشکلات فنی خودرو پیش‌گیری کرد. این خدمات، تمام نیازهای مربوط به‌سرویس خودرو را به‌صورت حرفه‌ای و با کیفیت، در محل و زمان دل‌خواه مشتریان ارائه می‌دهد.

«سرویس در محل» این امکان را به‌مشتریان می‌دهد که خدمات تعمیراتی و همچنین سرویس‌های دوره‌ای خودرو خود را در محل و زمان مورد نظر خود به‌انجام برسانند. آن‌ها با دریافت این خدمت، از تردد در مسیرهای پرترافیک شهر و گرما نیز به‌دور خواهند بود.

استفاده از قطعات استاندارد و تضمین آن از سوی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، این امکان را نیز به‌مشتریان داده است تا علاوه‌بر نظارت بر فرآیند کار، از کیفیت قطعات استفاده‌شده نیز اطمینان حاصل کنند.

از سوی دیگر، فعالیت شرکت امدادخودروایران، هم‌راستا با نمایندگی‌های مجاز گروه صنعتی ایران‌خودرو بوده و تمام تجهیزات و قطعات مورد استفاده با ضمانت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو انجام می‌پذیرد.

امدادخودروایران نیز با به‌کارگیری نیروی متخصص، خدمات ارائه‌شده از سوی امدادگران این شرکت را برای مشتریان تضمین می‌کند.

امدادگران امدادخودروایران علاوه‌بر انجام تعمیرات و انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو، با ارائه نکات فنی به‌روز، برای نگه‌داشت و طول عمر هرچه بیشتر خودرو، مشتریان را در جریان این نکات قرار می‌دهند.

ارائه خدمات ‌تعمیراتی در محل

ارائه خدمات در محل برای مشتریان از سوی امدادخودرو ایران، این فرصت را فراهم آورده است تا هم‌وطنان در هر ساعت از شبانه‌روز، بدون نیاز به‌تردد درسطح شهر و در محل مورد نظر خود، خدمات این شرکت را دریافت کنند.

در فهرست خدمات سرویس در محل برای مشتریانی که فرصت مراجعه به‌نمایندگی را ندارند، امکان انجام سرویس‌های خودرو و همچنین تعمیرات و بازدیدهای فنی فراهم شده است تا بدون نگرانی از شرایط گارانتی خودرو، سرویس‌های مورد نیاز را با استفاده از قطعات استاندارد و مورد تایید خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) دریافت کنند.

سرویس‌های ادواری خودرو شامل تعویض روغن، فیلترها، لنت‌ترمز، شمع، تسمه‌تایم، هرزگردها و غیره است که این خدمات توسط امدادگران متبحر امدادخودرو ایران در محل مورد نظر مشتری انجام می‌شود تا کم‌ترین صرف زمان و هزینه را برای مشتری به‌دنبال داشته باشد.

انجام خدمات سبک و نیمه‌سنگین تعمیرگاهی و راه‌اندازی خودرو در محل، اولویت خدمات این شرکت است و در صورت نیاز به‌حمل خودرو، این خدمت در قالب خدمات عمومی برای تمام مشتریان فراهم آمده است.

گفتنی است خدمات سبک و نیمه‌سنگین تعمیرگاهی شامل تعویض قطعاتی مانند رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام، تعویض باتری، تعویض روغن، خدمات مربوط به قفل و سوییچ خودرو و همچنین تعویض شیشه است که مشتریان براساس نیاز خودرو خود، در محل و زمان مورد نظرشان دریافت می‌کنند.

خدمات عمومی به‌مشتریان، به‌برند خاصی محدود نیست و شامل حمل استاندارد خودرو به‌نزدیک‌ترین تعمیرگاه یا نمایندگی، تعویض باتری و باتری کمکی، سوخت‌رسانی، باز کردن درهای خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس است که برای خودروهای سواری، فارغ از برند کارخانه سازنده خودرو انجام می‌شود.

اعلام آمادگی امدادخودرو ایران برای خدمات‌رسانی در طرح امداد نوروزی

در روز سوم اسفندماه امسال همایش ایمنی پلیس با حضور امدادگران شرکت امدادخودرو ایران برگزار شد. هدف از این همایش، آمادگی این ناوگان برای حضور در طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۳ گروه صنعتی ایران‌خودرو و همراهی با سایر ناوگان‌های امدادرسان و خدمات‌رسان بود.

در این همایش، نحوه استقرار امدادگران در جایگاه‌های مناسب در معابر بزرگراه‌ها و اقدامات لازم هنگام تصادفات یا تعمیرات خودرو مشتریان و همچنین نکات ایمنی مربوط به‌خودروهای امدادی هنگام بروز حوادث و تسهیل عبور و مرور هم‌وطنان با حضور امدادگران تهران و دفاتر منطقه‌ای تشریح شد.

سرهنگ احسان مومنی، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در این همایش نکاتی را درخصوص خدمات‌رسانی صحیح و ایمن، نحوه علائم‌گذاری و رعایت استانداردهای لازم برای برقراری امنیت رهگذران حین امدادرسانی و همچنین نحوه تشخیص مقصر حادثه به‌ویژه در مسیرهای پرتردد به‌منظور راهنمایی و کمک به‌هم‌وطنان و کاهش بار ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات و ایام خاص مطرح کرد.

در ادامه این همایش، سرهنگ موسوی، رئیس آموزش پلیس راهور تهران بزرگ نیز بر نحوه امدادرسانی و شیوه به‌کارگیری ابزارهای ایمنی و اقدامات اولیه امدادی تاکید کرد و افزود: «امیدواریم با نزدیک شدن به‌روزهای پایانی سال، با همکاری امدادخودرو ایران، خدمات‌رسانی هرچه بهتر و کارآمد این شرکت را در کنار سایر ارگان‌های امدادی اورژانس، هلال احمر و پلیس برای تمامی هم‌وطنان عزیز در سراسر کشور شاهد باشیم.»

پوشش امدادی جاده‌های کشور در همه ایام سال

حجت فدایی، مدیر خدمات سیار امدادخودرو ایران نیز در این همایش با اشاره به ضرورت ارتقای ایمنی جاده‌ها در کشور گفت: «شرکت امدادخودرو ایران هرساله با اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی، پوشش امدادی جاده‌های کشور را در ایام نوروز افزایش می‌دهد.»

وی ادامه داد: «به‌روزرسانی دانش و مهارت امدادگران و تسلط ناوگان جاده‌ای امدادخودرو ایران ضمن تضمین ارائه خدمات بهتر به‌هم‌وطنان در ایام نوروز، در دیگر ایام سال نیز از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و در عمل به‌افزایش ایمنی جاده‌های کشور کمک به‌سزایی می‌کند.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =