وردشتاین التراک پرو

گروه صنایع لاستیکی آپولو برای نسل جدید تایرهای تابستانی وردشتاین در سری Ultrac Pro که سطح عملکرد بسیار بالایی را دارند «OOH»؛ کمپین بازاریابی سنگینی اروپایی را اجرا کرده است.

این کمپین با نمایشگر متحرک با جلوه سه بعدی دیدنی بر روی تابلوی تبلیغاتی نمادین Piccadilly Lights در تقاطع پیکادیلی (Piccadilly Circus) در لندن آغاز شده که عملکرد منحصربه‌فرد و ویژگی‌های خاص این تایر را به نمایش می‌گذارد.

این انیمیشن که ۲۴ساعته در طول شبانه‌روز برای تماشاگران قابل‌مشاهده است، به‌واسطه تصاحب دوره‌ای بیلبورد دیجیتال Piccadilly Circus به‌دست آمده که بزرگ‌ترین نمایشگر تبلیغات دیجیتال در اروپا به حساب می‌آید.

از سوی دیگر این کمپین طی ماه جاری میلادی از طریق نصب نمونه‌های سه‌بعدی دیجیتال و استاتیک این محصول در شهرهای بزرگ سراسر اروپا ازجمله آمستردام، آنتورپ، بارسلونا، میلان، مونیخ، پاریس و وین ادامه پیدا خواهد کرد.

این مکان‌های استراتژیک، به نمایشگرهایی با طول ۱۴۶متر در کنار بزرگراه بین آمستردام و اوترخت مجهز شده است که برای به حداکثر رساندن دید برند و جذب مشتریان جدید و فعلی ابداع شده‌اند.

آپولو در سال‌های اخیر تلاش‌های بازاریابی خود را برای برند تایر خودرو سواری وردشتاین (Vredestein) به ویژه از طریق حمایت مالی از رویدادهای ورزشی بزرگ، افزایش داده است.

این شرکت حامی قدیمی باشگاه فوتبال منچستریونایتد و مسابقه استقامتی نمادین Mille Miglia است و اخیرا نیز یکی از حامیان ارشد جام‌جهانی اسکی آلپاین FIS شده است.

پرچمدار محصولات وردشتاین یعنی Ultrac Pro تعادل بی‌نظیری از قابلیت‌های مرتبط با هندلینگ پیشرفته و راحتی رانندگی برتر را ارائه می‌دهد و برای خودروهای اسپورت، سوپراسپرت‌ها و سدان‌های با عملکرد بالا، هاچ‌بک‌ها و شاسی‌بلندها مناسب است.

نیکلاس لسکاستریس؛ مدیر بازاریابی شعبه اروپا آپولو اظهار کرد: «کمپین اخیر بیلبوردهای مجازی پویا و همه جانبه، تجسم تعهد ما به نوآوری است و همچنین نشان دهنده جاه‌طلبی‌های ما در اروپا برای کسب جایگاه بالا برای این تایر پیشگامانه است.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =