خسزوانی

عاملیت بهمن‌موتور در منطقه یک تهران افتتاح شد. این عاملیت تحت مدیریت خسروانی و با «کد ۱۰۶۴» شناخته می‌شود. اتوخسروانی یکی از قدیمی‌ترین مولتی‌برندهای خودرویی در ایران است و تاریخ تاسیس آن به سال ۱۳۵۱ بازمی‌گردد. در ادامه گزارشی از این افتتاحیه را می‌خوانید.

تاسیس نمایشگاهی با آخرین استانداردهای گروه بهمن

رویداد افتتاحیه این عاملیت که نوزدهم خرداد ۱۴۰۳ با حضور علی خسروانی، مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره اتوخسروانی و مهدی حاجی‌باقری، معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن برگزار و فعالیت این مجموعه به طور رسمی آغاز شد. از این پس، مشتریان این گروه می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند. عاملیت ۱۰۶۴ خسروانی بهمن‌موتور در تهران، خیابان مقدس اردبیلی واقع شده است. همچنین عاملیت خسروانی خدمات پس از فروش محصولات بهمن‌موتور را در خیابان شریعتی ارائه می‌دهد.

علی خسروانی درخصوص افتتاح نمایشگاه بهمن‌موتور گفت: این نمایشگاه با آخرین استانداردهای موردنظر گروه بهمن تاسیس شده و به لحاظ موقعیت خوب این نمایندگی در منطقه یک تهران، امیدواریم بتوانیم نیازهای مردم این منطقه در حوزه محصولات بهمن موتور را پاسخگو باشیم.

این مجموعه برای ارائه بهترین خدمات در حوزه خدمات فروش و پس از فروش محصولات گروه بهمن برنامه دارد. افتتاح این نمایندگی در راستای هدف اصلی اتوخسروانی، یعنی توسعه برندها و شبکه فروش انواع خودروهای داخلی و خارجی است.

خرید از اتوخسروانی همواره مزایایی فراتر از نمایشگاه‌ها و نمایندگی‌های دیگر داشته است. برای نمایندگی بهمن‌موتور خسروانی نیز این مزایا تعریف شده است: یک‌سال بیمه بدنه رایگان، یک‌سال امداد جاده‌ای، یک‌سال گارانتی تعویض خودرو ویژه اتوخسروانی و ارسال رایگان خودرو به تمام نقاط ایران.

این خدمات تنها در در این نمایندگی برای خریداران در نظر گرفته شده‌اند. البته باید گفت این خدمات تنها شعار نیست، بلکه در سال‌های گذشته در عمل نیز این خدمات توسط اتوخسروانی به مشتریان ارائه شده است.

افتتاح نمایندگی «بهمن‌ موتور» توسط اتوخسروانی در منطقه یک تهران

ملاقات با محصولات بهمن‌موتور در نمایندگی «کد 1064» اتو خسروانی

در نمایندگی بهمن موتور با کد 1064 اتوخسروانی مشتریان می‌توانند با محصولات این شرکت مثل فیدلیتی، دیگنیتی و ریسپکت ملاقات و خودرو موردنظرشان را خریداری کنند.

با افتتاح این نمایندگی جدید، مجموعه اتوخسروانی که مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش بسیاری از برندهای خودرویی را برعهده دارد، کامل‌تر شده است.

این مجموعه که نمایندگی برندهایی مثل ام‌وی‌ام و تیگارد را هم در اختیار دارد، کمتر از یک‌سال پیش چهاردهمین شعبه خود را در آمل افتتاح کرد. همچنین لازم به ذکر است خودروهای فروخته‌شده در اتوخسروانی به مدت ۵ روز گارانتی مرجوعی دارند و خریدار می‌تواند تا ۵ روز در صورت مغایرت کارشناسی اتوخسروانی با کارشناسی‌های بیرون از مجموعه، خودرو را بازگردانده و خسارت نیز دریافت کند.

یکی از خاص‌ترین خدمات اتو خسروانی، گارانتی تعویض یک‌ساله خودرو است. در این خدمت اگر محصول فروخته‌شده در یک سال اول دچار مشکل حاد موتوری یا گیربکس شود، خریدار می‌تواند خودرو معیوب را تحویل داده و یک خودرو صفرکیلومتر از اتو خسروانی دریافت کند.

درباره اتوخسروانی

همان طور که بیان شد، اتوخسروانی از سال ۱۳۵۱ فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش خودروهای صفر کیلومتر و کارکرده داخلی و خارجی، آغاز کرده است. این مجموعه با مدیریت علی خسروانی و با به‌کارگیری نیروهای متخصص در امر خرید و فروش خودرو همواره اقدام به طراحی و ارائه سرویس‌های مختلف و منحصربه‌فردی به مشتریان خود کرده است.

سرویس‌هایی نظیر یک‌سال گارانتی تعویض، گارانتی مغایرت یک‌هفته‌ای، یک‌سال گارانتی موتور و گیربکس، ارسال رایگان خودرو به سراسر ایران، تخفیف بیمه بدنه، خودروهای کارشناسی شده و ... ازجمله خدمات منحصر به فردی هستند که به مشتریان این مجموعه ارائه می‌شوند.

اتوخسروانی به‌عنوان نمایندگی برتر فروش برندهای متنوعی چون: ب‌ام‌و، هیوندای، میتسوبیشی، سانگ‌یانگ، بورگوارد، ام‌وی‌ام، چری و ... همچنین خرید و فروش سایر برندهای وارداتی نظیر بنز، لکسوس، پورشه، ولوو، کیا، تویوتا و خودروهای چینی و ایرانی بازار با گستردگی شبکه فروش همواره سعی کرده در زمینه جلب رضایت و تامین نیازهای مشتریان خود در امر خرید و فروش، فروش اقساطی و لیزینگی، معاوضه و مشاوره خرید و فروش خودرو خدمات متمایزی را ارائه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =