کدهای 20 تا 200 هزار تومانی اکالا - ارزان‌ترین خرید سوپرمارکتی آنلاین از سراسر کشور (تک و عمده) در افق کوروش، امارکت و ابیزینس

در ابتدا چند کد تخفیف برای خرید از پلتفرم خرید آنلاین اکالا به شما ارائه می‌دهیم. با توجه به محدود بودن زمان استفاده از کدها، در صورت نیاز به وبسایت موپُن مراجعه کنید تا از جدیدترین تخفیف‌ها باخبر شوید.

کد تخفیف اکالا برای خریدهای زیر 300 هزار تومان

کد تخفیف میزان تخفیف شرایط
mopon20 20 هزار تومان اولین خرید بالای 100 هزار تومان از افق کوروش یا امارکت
mopon30 30 هزار تومان اولین خرید بالای 150 هزار تومان از افق کوروش یا امارکت
mk30 30 هزار تومان خرید بالای 300 هزار تومان از امارکت
CRN50 50 هزار تومان خرید بالای 200 هزار تومان از سوپرمارکت‌های محلی
CRN40 40 هزار تومان خرید بالای 150 هزار تومان از سوپرمارکت‌های محلی
CRN100 100 هزار تومان خرید بالای 400 هزار تومان از سوپرمارکت‌های محلی

کد تخفیف اکالا برای خریدهای بالای 300 هزار تومان

کد تخفیف میزان تخفیف شرایط
mopon3 100 هزار تومان خرید بالای 900 هزار تومان از امارکت
KT100 100 هزار تومان خرید بالای 1 میلیون تومان از امارکت
KT200 200 هزار تومان خرید بالای 2 میلیون تومان از امارکت
KT50 50 هزار تومان خرید بالای 500 هزار تومان از امارکت
mk40 40 هزار تومان خرید بالای 400 هزار تومان از امارکت

تهیه محصولات و کالاهای سوپرمارکتی یک امر ضروری در زندگی روزمره ماست. از طرفی با افزایش روزافزون جمعیت، تقاضا برای این کالاهای اساسی و همچنین مراکزی که این کالاها را ارائه دهند نیز افزایش پیدا می‌کند. مجموعه افق کوروش یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه‌کننده این محصولات است که لیست کاملی از کالاهای اساسی و مایحتاج زندگی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین افق کوروش با ایجاد پلتفرم اکالا، امکان خرید اینترنتی محصولات سوپرمارکتی را فراهم کرده ‌است. اکالا تخفیف و طرح‌های جذابی را اجرا می‌کند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

فروشگاه‌های اکالا

اکالا برای ارائه خدمات متفاوت و جامع به کاربران و بی‌نیاز کردن آن‌ها از پلتفرم‌های دیگر، از فروشگاه‌های متنوعی پشتیبانی می‌کند. در ادامه هر یک از این فروشگاه‌ها را بررسی می‌کنیم تا شما با آن‌ها آشنا شوید و بتوانید خرید هوشمندانه‌ای داشته ‌باشید.

افق کوروش

افق کوروش یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای همواره تخفیف در ایران است. این فروشگاه با عرضه کامل محصولات سوپرمارکتی این امکان را به مشتریان خود می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان به کلیه محصولات مورد نظرشان دسترسی داشته و آن‌ها را خریداری کنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این فروشگاه می‌توان به تخفیف‌های ویژه، ارائه محصولات متنوع، همکاری با معتبرترین برندها، ارائه طرح‌های تخفیفی و... اشاره کرد.

افق کوروش

امارکت

یکی دیگر از فروشگاه‌های پلتفرم اکالا، امارکت است که فعالیت اولیه خود را در قالب دارک استور آغاز کرد و اکنون فروش حضوری را نیز به برنامه خود افزوده است. دارک استور یک انبار بزرگ است که سفارشات آنلاین را به‌صورت حضوری و یا پستی با حداقل هزینه به دست کاربران می‌رساند. اکنون نیز کاربران در شهرهای تهران و البرز می‌توانند با ورود به اکالا و انتخاب امارکت در بخش فروشگاه‌ها، کالاهای مورد نظرشان در بازه زمانی دلخواه و درب منزل تحویل بگیرند.

ابیزینس

ابیزینس یکی از فروشگاه‌های اکالا برای فروش عمده است. اکالا در بخش ابیزینس خود یک بازار عمده فروشی آنلاین را برای کاربران فراهم کرده‌ است. تنها با استفاده از یک گوشی هوشمند و اینترنت به انواع متنوعی از محصولات دسترسی خواهید داشت و با مقایسه قیمت و ارزان‌تر از همه‌جا می‌توانید سفارش‌های عمده خود را ثبت کرده و در کوتاه‌ترین زمان در بسته‌بندی‌های مرغوب دریافت کنید. این سرویس در شهرهای تهران و البرز فعال بوده و موقعیت خوبی را برای کسب‌وکارها ایجاد کرده است.

سوپرمارکت‌های محلی

یکی دیگر از بخش‌های فعال در اکالا سوپرمارکت‌های محلی هستند. اکالا در همکاری با هریک از این سوپرمارکت‌ها توانسته کاربران بیشتری را ترغیب به سفارش آنلاین کالاهای سوپرمارکتی از پلتفرم خود کند. این سوپرمارکت‌ها محصولات متنوع و ویژه‌ای را با توجه به نیاز منطقه‌ای که در آن هستند به مشتریان خود ارائه می‌دهند. از جمله این محصولات می‌توان به انواع نوشیدنی‌ها، خواروبار، تنقلات و... اشاره کرد.

پرطرفدارترین دسته‌بندی‌ها در اکالا

پلتفرم اکالا با ارائه محصولات متنوع و در دسته‌بندی‌های مختلف کالاهای سوپرمارکتی و ضروری زندگی روزانه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این مجموعه معمولا با ارائه تخفیف‌هایی برای این محصولات خرید را برای کاربران خود به‌صرفه و لذت‌بخش‌تر می‌کند. شما می‌توانید به‌راحتی انواع کد تخفیف مخصوص خرید اکالا را از mopon.ir دریافت کنید. همچنین بر طبق نظرسنجی‌های انجام شده از مشتریان، پرطرفدارترین دسته‌بندی‌ها در اکالا مشخص شده‌اند که در ادامه به معرفی آن‌ها میپردازیم.

محصولات بهداشتی

از آن جایی که یکی از اقلام ضروری زندگی محصولات بهداشتی هستند، اکالا با ارائه محصولات با کیفیت از برندهای معتبر در این دسته رضایت مشتریان را جلب کرده است. از جمله این محصولات می‌توان به انواع دستمال کاغذی، پوشک کودکان، پدهای بهداشتی بانوان، خمیردندان، مایع ظرف‌شویی و پودر و مایع لباس‌شویی اشاره کرد. برای سفارش این محصولات کافیست از بخش بهداشتی، اجناس مورد نظر خود را سفارش دهید.

اکالا

محصولات لبنی و پروتئینی

محصولات لبنی متنوعی مانند انواع شیر، ماست، دوغ و پنیر و همچنین محصولات پروتئینی مانند انواع سوسیس، کالباس و گوشت از برندهای متفاوت در این پلتفرم و از فروشگاه‌های مختلف قابل خریداری است. این دسته از محصولات نیز توانسته‌اند به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین دسته‌ها طبق نظر مشتریان شناخته شود. شما می‌توانید با مراجعه به بخش لبنیات در وب‌سایت یا اپلیکیشن اکالا محصولات لبنی و پروتیئنی مورد نیازتان را خریداری کنید.

شیرینی و تنقلات

یکی از اصلی‌ترین لوازم هر مهمانی و دورهمی شیرینی و تنقلات است. این دسته محصولات شامل انواع چیپس و پفک، کیک و شیرینی، ویفر، بیسکوییت و آدامس می‌شود. اکالا با ارائه این دسته محصولات در فروشگاه‌های خود خرید را برای کاربران اینترنت آسان‌تر کرده و این امکان را فراهم کرده است که در کوتاه‌ترین زمان و البته قیمتی به‌صرفه اجناس به دستشان برسد.

نوشیدنی‌ها

یکی دیگر از پرطرفدارترین دسته‌بندی‌های اکالا بخش نوشیدنی آن است. این دسته شامل انواع آبمیوه، نوشابه، چای، قهوه و دمنوش می‌شود. فروشگاه‌های متفاوت با ارائه این محصولات از برندهای متنوع و معتبر انتخاب وسیعی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد تا بتوانند مناسب‌ترین محصول را برای خود خریداری کنند.

تخفیف‌های جدید در موپُن

جامع‌ترین و بزرگ‌ترین پلتفرم ارائه‌دهنده انواع کدهای تخفیف در دسته‌بندی‌های مختلف، پلتفرم موپُن است. این مجموعه طرح‌های تخفیفی فروشگاه‌ها و پلتفرم‌های بزرگی مانند دیجی کالا، اسنپ، اکالا و... را به کاربران خود ارائه می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی موپُن این است که دائما کدها را چک می‌کند، کدهای منقضی شده را حذف و آخرین کدها را اضافه می‌کند و همواره درحال به‌روزرسانی است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن به کدتخفیف دیجی کالا موپُن و تمامی کدهای دیگر دسترسی داشته باشید.

کد تخفیف اکالا

جمع‌بندی

ما در این مقاله به بررسی پلتفرم اکالا پرداختیم. این پلتفرم از بخش‌های متفاوتی مانند امارکت، ابیزینس، فروشگاه‌های محلی و... تشکیل شده است. کاربران با اطلاع از خدمات هر بخش انتخاب راحت‌تر و به‌صرفه‌تری خواهند داشت. همچنین به معرفی پرطرفدارترین محصولات در اکالا با توجه به نظر مشتریان پرداختیم. اکالا نیز مانند دیگر پلتفرم‎‌ها برای جلب رضایت مشتری و جذب آن‌ها همواره طرح‌ها و تخفیف‌های متنوعی را روی محصولات خود اعمال می‌کند. یکی از بهترین و آسان‌ترین راه‌ها برای اطلاع از این تخفیف‌ها و دریافت کدهای تخفیف، مراجعه به وب‌سایت موپُن است. موپُن با دسته‌بندی تخفیف‌ها، برای وقت کاربران ارزش قائل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =