کد خبر: 249611
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
فروش اقساطی 3 خودرو کرمان‌ موتور

طرح جدید فروش نقد و اقساط سه محصول کرمان‌موتور از امروز سه‌شنبه ۲۹ خردادماه آغاز شده است و تا ۱۵ تیرماه یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

این ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت فروش محصولات این شرکت به نشانی customer.kermanmotor.ir امکان‌پذیر است.

در طرح جدید فروش محصولات کرمان‌موتور با موعد تحویل ۶۰ و ۹۰ روزه، کراس‌اوور KMC A5 به‌صورت اقساط با قیمت مصوب یک‌میلیارد و ۲۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان، پیکاپ KMC T8 به‌صورت نقد و اقساط با قیمت مصوب یک‌میلیارد و ۶۹۷ میلیون‌تومان و سدان جک J4 نیز به‌صورت نقد و اقساط با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

متقاضیان KMC A5 می‌توانند با واریز پیش‌پرداخت یک‌میلیارد تومانی، این کراس‌اوور جذاب را به‌روش اقساط ۱۸ ماهه با ۶ فقره چک هر یک به‌مبلغ حدودا ۶۰ میلیون‌تومان یا به‌روش اقساط ۳۰ ماهه با ۱۰ فقره چک هر یک به‌مبلغ حدودا ۴۴ میلیون‌تومان خریداری کنند. برای هر سه ماه، یک فقره چک در نظر گرفته شده و تاریخ نخستین چک ۱۵ آذرماه سال ۱۴۰۳ اعلام شده است.

کراس‌اوور A5 پس از ۹۰ روز کاری در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. مدل خودرو A5 در این طرح فروش ۱۴۰۳ اعلام شده و سند خودرو تا تسویه نهایی در رهن شرکت کرمان‌موتور است. خودرو A5 در رنگهای سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای متالیک عرضه می‌شود.

گفتنی است مشتریان پیکاپ T8 در طرح نقدی، از «۸ سرویس دوره‌ای اول تا ۴۰ هزار کیلومتر و در طول مدت گارانتی» رایگان بهره‌مند خواهند بود. پیکاپ‌های T8 پس از ۶۰ روز کاری به‌خریداران تحویل داده می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =