کد خبر: 249767
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸

استفاده از سایبان ماشین دو طرفه پارکینگ مزیت های بسیاری دارد. برخی از مزایای این سایبان ها می توان به عدم نیاز به آب بندی، بی صدا بودن در مواقع بارندگی، سایه روشن و خنک، نصب سریع، وزن سبک، قوس پذیری، طراحی های زیبا و عایق در برابر صورت و دما اشاره کرد.

استفاده از سایبان ماشین دو طرفه پارکینگ مزیت های بسیاری دارد. برخی از مزایای این سایبان ها می توان به عدم نیاز به آب بندی، بی صدا بودن در مواقع بارندگی، سایه روشن و خنک، نصب سریع، وزن سبک، قوس پذیری، طراحی های زیبا و عایق در برابر صورت و دما اشاره کرد.

سایبان ماشین دو طرفه برای پارکینگ خودرو

سایبان ماشین دوطرفه پارکینگ یک پوششی ایده آل و زیبا به فضای پارکینگ و ساختمان شما می بخشد. قابل ذکر است که این نوع سایبان ها امکان مدیریت فضای وسیع را در مقابل عوامل های جوی متعدد به خوبی برای کاربران فراهم خواهد کرد. در اصل ساختار سایبان های دوطرفه طوری می باشد که در هر فضایی مانند هتل، روف گاردن، کافه و رستوران قابل استفاده هستند.

ویژگی های سایبان خودرو متحرک

یک سایبان خودرو متحرک خوب می تواند اتومبیل های بارزش شما را از مشکلات زیر نجات دهد. از ویژگی های بارز سایبان های متحرک خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سایبان ماشین دو طرفه برای پارکینگ خودرو

  • استفاده از سایبان به صورت بی سیم با کنترل از راه دور
  • همزمان از چندین عنصر محافظت می کند.
  • دمای ماشین را با اختلاف حدود 36 درجه سانتیگراد کنترل کند.
  • سهولت استفاده با نصب آسان
  • قابل استفاده در انواع اتومبیل ها
  • طراحی زیبا ، داشتن تنوع بسیار
  • قابل حمل بودن

نصب سایبان خودرو متحرک

نصب سایبان خودرو متحرک یک راه حل ایده آل برای محافظت از وسیله نقلیه در برابر عناصر و اشعه ماورا بنفش می باشد. این سایبان ها فضای بسیار مناسبی را برای شما فراهم می کند. سایبان متحرم خودروها می توانند به طور مستقل یا به دیوار متصل شوند.

همه آن ها برای ماندگاری و استحکام با پلی کربنات چند جداره با دوام بالا لعاب دارند. سایبان های اتومبیل گالوانیزه یعنی یک محافظت کننده در برابر زنگ زدگی می باشند و به آن دوام زیادی در برابر زمان خواهد داد و به انتخاب رنگ شما از پودر پوشیده شده اند.

انواع سایبان ماشین متحرک

در طول سال ها طیف بسیار گسترده ای از سایبان ماشین توسط تولیدکنندگان ایجاد شده است تا راحتی را برای کاربران خود ایجاد نماید. امروزه به طور عمده دو نوع سایبان ماشین وجود دارد که می تواند برای هدف های پارکینگ استفاده شود. این سایبان ها، سایبان متحرک خودرو و سایبان ثابت خودرو است که هر دو رضایت مطلوب کاربر را برای افرادی که از آن ها استفاده می کنند تضمین خواهد کرد.

سایبان ماشین دو طرفه برای پارکینگ خودرو

این سایبان های خودرو طراح های بی نظیر و بی شماری دارند که می تواند نیازهای خاص مشتریان را برآورده سازد. انواع عمده سایبان های متحرک خودرو که این روزها می توانید در بازار پیدا کنید شامل سایبان هایی می باشند که قابل حمل هستند یا می توان به صورت دستی یا خودکار آن را باز و بسته کرد. سایبان های متحرک می تواند با محافظت بهینه از اتومبیل ها و وسایل نقلیه در برابر اشعه ماورابنفش UV، باران، خاک و گرد و غبار اطمینان حاصل کند که اتومبیل را در برابر هر نوع خرابی حفظ خواهد کرد.

امکان نصب سایبان ماشین دو طرفه در حیاط خارجی

یکی از کاربردهای این نوع سایبان ماشین می توان به استفاده از آن در حیاط های خارجی اشاره کرد. استفاده از این مدل سایبان نوعی باعث زیباتر شدن فضای مورد نظر خواهد شد. در واقع استفاده از سایبان های دو طرفه پارکینگ علاوه بر پارکینگ ها در مکان های خاصی مانند فضای باز، رستوران ها، کافی شاپ ها، مراکز تفریحی، حیاط های کوچه، باغ، ویلا و... قابل استفاده می باشد.

در صورتی که می خواهید از سایبان ماشین دو طرفه در حیاط های خارجی برای انجام مراسم و دیگر کارها استفاده کنید جای هیچ نگرانی نیست چون امکان نصب این نوع سایبان ها در حیاط به راحتی وجود دارد.

برخی از مزایای سایبان خودرو متحرک دوطرفه

  • بهترین روش برای محافظت از خودرو در برابر آفتاب

با انتخاب سایبان خودرو ارزان دوطرفه پارکینگ به بهترین شکل شما می توانید از خودروهای خود در برابر تابش نور خورشید و برف و باران محافظت کنید. این نوع سایبان خودرو از دو عدد سایبان بازویی که روی سازه های فلزی قرار دارد تشکیل شده اند؛ همچنین در ساختار این نوع سایبان ها از پارچه هایی با جنس نانو یا پی وی سی استفاده شده است. این پارچه ها به دلیل ساختار و کیفیتی که دارند از مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط جوی مختلف برخوردار می باشند.

  • مقاومت بالای سایبان ماشین دو طرفه پارکینگ در برابر باد و باران

همانطور که اطلاع دارید با استفاده از این سایبان ماشین برای پارکینگ به راحتی می توان از خودروهای خود محافظت کرد. برای بهره مندی بیشتر از مزایای این نوع سایبان ها بهتر است که از مراکز معتبر اقدام به خرید کنید. در واقع تمامی سایبان های تولیدی شرکت مهرگستر از مواد درجه یک و با کیفیت ساخته شده اند به همین دلیل از مقاومت بسیار بالایی در برابر باد و باران برخوردار هستند. در واقع شما با خیال راحت برای مدتی طولاتی می توانید از سایبان های ما استفاده نمایید.

قیمت سایبان خودرو دو طرفه پارکینگ بر چه اساسی تعیین می شود؟

قیمت سایبان خودرو دوطرفه را نمی توان به طور دقیق مشخص کرد. در واقع عوامل و فاکتورهای بسیاری روی این قیمت ها تاثیر می گذارند. یکی از این فاکتورهای موثر اندازه و ابعاد سایبان می باشد. به همین دلیل به هر اندازه که سایبان ابعاد بیشتری داشته باشد قیمت بالاتری نیز دارد. یکی دیگر از موارد و عوامل تاثیرگذار روی قیمت این نوع سایبان ها متراژ و اندازه محیط و نوع مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن ها می باشد، همچنین برند و شرکت سازنده از دیگر عوامل های تاثیرگذار روی قیمت این نوع سایبان خودرو محسوب می شوند.

جنس پارچه پوشش سایبان تاثیر بسیار زیادی روی قیمت این نوع سایبان ها دارد. ثابت یا برقی بودن سایبان ماشین نیز نقش تعیین کننده ای در قیمت نهایی این نوع سایبان ها دارد. در واقع سایبان های برقی قیمت بالاتری نسبت به سایبان های ثابت دارند، همچنین نوع موتور به کار رفته در سایبان ها یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت این نوع سایبان ها به شمار می آید. برای اطلاعات بیشتر شما می توانید با کارشناسان مهرگستر تماس حاصل کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =