بررسی و خرید کیلس استارت اسکای پین به همراه مشاوره خرید رایگان و نصب در محل در سراسر تهران و کرج همچنین قابلیت ثبت سفارش کیلس استارت اسکای پین و ارسال به سراسر ایران وجود دارد. سلماسیستم نمایندگی کیلس استارتر اسکایپین SkyPine keyless در کرج می باشد.

کیلس استارت یک آپشن جذاب و دوست داشتنی است که توسط آن میتوانید خودرو را از راه دور روشن و خاموش کنید. قطعا در ویدیوهای مختلفی مشاهده نموده اید که افراد میتوانند خودروشان را از فاصله روشن کنند. همچنین قابلیت قفل و باز درب خودرو از فاصله را نیز دارند. کیلس استارت اسکای پین یکی از برترینهای این حوزه است که میتوانید طی مشاوره با واحد فروش سلماسیستم، درخواست خرید و نصب نمایید.

نمایندگی اسکای پین کیلس استارت رز گلد

کیلس استارتر برند skypine اسکای پین به صورت فابریک و بدون اختلال در سیستم برقی خودرو نصب می شود و دارای ۱ سال گارانتی طلایی کیت اصلی است.

کیلس استارتر اسکای پین در حال حاضر یکی از بهترین و مرغوب ترین کیلس های موجود در بازار ایران است و توسط فروشگاه سلماسیستم SelmaSystem عرضه می شود. ارسال سراسر ایران ، نصب در کرج و استان البرز همچنین قابل نصب بر روی تمامی خودروها می باشد.

کیلس استارت اسکای پین طلایی

سیستم کیلس استارت اسکای پین keyless starter sky pine یک سیستم هوشمند استارت خودرو است که قابلیت نصب بر روی انواع خودروهای داخلی و خارجی را دارد. این سیستم به صورت یک پکیج عرضه می‌شود که با نصب‌ شدن بر روی خودروی شما، حسی از مدرنیته را به شما القا می‌کند.

با وجود اینکه امروزه کیلس استارت اسکای پین دیجی کالا در مدل‌های به روز جهانی وجود دارد، اما خودروهای تولید داخل فاقد این آپشن هستند. در چنین شرایطی می‌توان با بهره‌مندی از امکانات کیلس اسکای پین Sky pine از عملکردی مشابه خودروهای خارجی در خودرو داخلی خود نیز بهره‌مند شد.

نقشه سیمکشی کیلس استارتر اسکای پین Sky pine

به منظور استعلام قیمت کیلس اسکای پین میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه سلماسیستم تماس بگیرید و علاوه بر استعلام موجودی و قیمت کیلس اسکای پین SkyPine KeyLess از مشاوره نصب و امکانات استارتر اسکای پین بهره مند شوید. فروشگاه سلماسیستم نمایندگی کیلس استارت اسکای پین در ایران آماده ارائه خدمت به هموطنان عزیز به صورت حضوری و ارسال پکیج اسکای پین به سراسر ایران می باشد.

مزایای استفاده از کیلس استارت اسکای پین keyless starter sky pine

افزایش راحتی راننده در کار با خودرو

استفاده از سیستم کیلس استارت اسکای پین به دلیل سهولتی که در کار با خودرو ایجاد می‌کند، می‌تواند منجر به افزایش راحتی راننده در کار با خودرو شود.

امکان کنترل خودرو از راه دور

سیستم کیلس استارت اسکای پین قابلیت‌های مختلفی را برای کاربر از جهت کنترل از راه دور خودرو ایجاد می‌کند. این سیستم دارای ریموت‌کنترل‌هایی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا در صورت نزدیک‌شدن به خودرو، قفل خودرو در تمامی درب‌ها باز شود. همچنین در صورت خروج از خودرو و فاصله‌گرفتن ریموت از خودرو، مجدداً قفل خواهد شد.

این امر خصوصاً برای شرایطی که یادمان می‌رود تا خودرو را پس از پارک‌کردن در محل قفل نماییم، مناسب خواهد بود. زیرا به طور خودکار تنها با چند متر فاصله‌گرفتن از خودرو، قفل مرکزی فعال شده و خودرو را قفل می‌کند.

استارت از راه دور کیلس اسکای پین برای گرم‌ کردن خودرو

به کمک سیستم کیلس استارت اسکای پین شما می‌توانید برای زمان‌هایی که هوا سرد است، از راه دور خودروی خود را روشن نموده و آن را گرم کنید.

دارای طرح‌های مختلف ریموت اسکای پین SkyPine

سیستم کیلس استارت اسکای پین keyless starter sky pine دارای ریموت‌کنترل‌هایی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف است. به گونه‌ای که شما می‌توانید بسته به مدل خودروتان، ریموت مناسب را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که هیچ محدودیتی از نظر انتخاب ریموت کنترل در طرح‌های دیگر نیز وجود ندارد.

امکان هماهنگی با ایموبلایزر فابریک خودروها

سیستم کیلس استارت خودرو اسکای پین به گونه‌ای طراحی شده است که با ایموبلایزر فابریک خودروها می‌تواند هماهنگی کامل داشته باشد. چنین خاصیتی سبب شده تا دیگر نیازی به تغییر سیم‌کشی‌های خودرو و مشکلات مربوط به ابطال گارانتی در حین نصب کیلس اسکای پین وجود نداشته باشد.

خرید کیلس استارت اسکای پین SKYPINE Keyless مدل GOLD

لیست قیمت انواع کیلس استارت اسکای پین پژو و ۲۰۶ و ۲۰۷ و همچنین مقایسه قیمت کیلس استارت اسکای پین نیسان ماکسیما و رنو را میتوانید از همکاران ما در فروشگاه سلما سیستم استعلام بگیرید.

مرکز پخش و فروش کیلس استارت اسکای پین کره در کرج و هایپر آپشن سلما سیستم در گلشهر

مشاوره رایگان خرید کیلس استارت اسکای پین:

۰۲۶-۳۲۷۱۱۸۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =