کد خبر: 249976
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳

بهترین مارک پولیش بدنه خودرو که در بازار موجود است برندهای کوکمی، سوناکس و مفرا هستند که شما بر اساس وضعیت سطح بدنه خودرو می‌توانید یکی از انواع مدل‌های آنها را تهیه کنید.

بهترین مارک پولیش بدنه خودرو

اگر دوست دارید با هزینه کم یک ماشین تمیز، جذاب و یکدست داشته باشید، فقط کافیست یک مارک مناسب از محصولات پولیش را خریداری کرده و با کمک یک دستمال آن را روی بدنه خودرو بکشید؛ اما شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که بهترین مارک پولیش بدنه خودرو کدام است؟ بهترین مارک پولیش ماشین محصولی است هم استانداردهای لازم را داشته باشد، هم بر اساس وضعیت خودروی شما انتخاب شده باشد؛ برندهای کوکمی، سوناکس و مفرا جزو این نوع از محصولات هستند. در این مطلب قصد داریم درمورد پولیش بدنه خودرو و انتخاب بهترین مارک آن صحبت کنیم.

معرفی بهترین مارک پولیش بدنه خودرو

در زیر چند برند معتبر پولیش خودرو را معرفی می‌کنیم:

  • برند مگوایرز
  • برند کوکمی
  • برند سوناکس
  • برند پلی تاپ
  • برند روپس
  • برند منزرنا
  • برند نانو تکاس
  • برند مفرا
  • برند کارماکر
  • برند شاین میت

ریزگان یک فروشگاه معتبر در حوزه فروش محصولات دیتیلینگ خودرو است و شما می‌توانید برای خرید پولیش خودرو از تمام برندهای معتبر در این حوزه به صورت آنلاین یا حضوری با این مجموعه در ارتباط باشید.

ویژگی‌های بهترین پولیش بدنه خودرو

منظور از بهترین پولیش بدنه خودرو یا یک پولیش با کیفیت و استاندارد، پولشی است که ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  1. از مواد چرب‌کننده یا سیلیکونی در ترکیبات آن استفاده نشده باشد: بسیاری از محصولاتی که در بازار موجودند و به عنوان پولیش به فروش می‌رسند در واقع واکس هستند و ترکیبات چرب یا سیلیکونی دارند. این مواد هیچ گونه لایه برداری‌ای انجام نمی‌دهند و فقط خط و خش‌ها را با این مواد چرب پر می‌کنند.
  2. ترکیبات آن بر پایه آب باشد: پولیش‌هایی که water base یا بر پایه آب هستند و مواد نفتی و هیدروکربنی ندارند می‌توانند عملکرد درستی برای برداشتن یک لایه نازک از سطح بدنه داشته باشند. در غیر اینصورت یک لایه براق روی خط و خش‌ها اعمال می‌کنند بدون اینکه این خط و خش‌ها را از بین ببرند.
  3. پایداری زیاد و عمر طولانی دارد: محصولی که از مواد باکیفیت و با فرآیندهای استاندارد ساخته شده است پایداری زیادی روی بدنه خودرو دارد و شما بعد از خرید محصول به مدت طولانی می‌توانید از آن استفاده کنید.
  4. استفاده از آن آسان است: محصولات استاندارد و باکیفیت به گونه‌ای بسته‌بندی شده‌اند که مصرف کننده به راحتی و بدون هیچ مشکلی بتواند از آن استفاده کند.
  5. محصولات متنوعی داشته باشد: یک برند معتبر می‌بایست پاسخگوی نیازهای متنوع مصرف کنندگان باشد. از آنجا که پولیش خودرو انواع مختلفی دارد، برندی که انتخاب می‌کنید باید تمام این موارد را پوشش دهد.

پولیش چگونه عمل می‌کند؟

پولیش در واقع نوعی سنباده است با این تفاوت که دانه‌های ریزتری دارد. وقتی ماده پولیش روی بدنه خودرو کشیده می‌شود، در اثر اصطکاک این ذرات ریز با رنگ بدنه، یک لایه بسیار نازک از سطح رنگ برداشته می‌شود و در نهایت چیزی که حاصل می‌شود یک سطح صاف و کاملا تمیز و درخشان است. پولیش کاری یک لایه از رنگ بدنه را حذف می‌کند اما این لایه حذف شده به قدری نازک است که تاثیری روی کیفیت کلی رنگ ایجاد نخواهد کرد.

نکات مهم هنگام استفاده از پولیش

بعد از انتخاب بهترین مارک پولیش، مراحل زیر را برای پولیش کاری انجام دهید:

  1. خودرو را روی یک سطح صاف و در سایه پارک کنید
  2. قبل از شروع پولیش کاری بدنه ماشین را کاملا شسته و خشک کنید
  3. پولیش را مرحله به مرحله و با پد مخصوص روی سطح بدنه اعمال کنید (دقت کنید که حرکت دست شما دایره‌ای و یکنواخت باشد)
  4. بعد از اتمام کار سطح بدنه را با یک پارچه نرم، خشک کنید.
  5. در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید بعد از اتمام کار از واکس هم برای افزایش براقی و درخشندگی بیشتر استفاده کنید.

دقت کنید به هیچ وجه مواد پولیش را به طور مستقیم روی بدنه خودرو نریزید و حتما از پد استفاده کنید. در هنگام پولیش کاری از دستکش و ماسک مخصوص استفاده کنید.

پولیش بدنه خودرو

سوالات متداول

پولیش کاری چگونه باعث درخشندگی خودرو می‌شود؟

مواد پولیش دارای ذرات بسیار ریزی است که وقتی روی سطح بدنه کشیده می‌شوند یک لایه نازک از رنگ را برمی‌دارند؛ در نهایت آنچه حاصل می‌شود یک لایه صاف و براق است.

بهترین مارک پولیش بدنه خودرو کدام است؟

بسته به اینکه میزان خط و خش و هولوگرام روی بدنه خودروی شما چقدر است و اینکه قصد دارید چقدر هزینه کنید، می‌توانید محصولات متفاوتی را برای پولیش کاری انتخاب کنید. اما معروف‌ترین برندها در بازار برند کوکمی، سوناکس و مفرا هستند.

یک برند پولیش خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

عدم استفاده از مواد سیلیکونی، دارا بودن فرمولاسیون بر پایه آب، استفاده آسان، داشتن محصولات متنوع و پایداری زیاد هنگام اعمال روی سطح بدنه، از ویژگی‌های یک پولیش استاندارد و باکیفیت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =