خودروهای وارداتی گروه بهمن

در این بازدید، خودرو برقی نتا GT، اتوبوس ۹متری برون‌شهری دیزلی شرکت اسنا و نیز اتوبوس ۱۲متری درون‌شهری این شرکت مورد توجه علی‌آبادی قرار گرفت

در حاشیه سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، عباس علی‌آبادی؛ وزیر صمت از دستاوردهای گروه بهمن در حوزه خودروهای وارداتی برقی و هیبرید بازدید کرد. در این بازدید، خودرو برقی نتا GT، اتوبوس ۹متری برون‌شهری دیزلی شرکت اسنا و نیز اتوبوس ۱۲متری درون‌شهری این شرکت مورد توجه وزیر صمت قرار گرفت. علی‌آبادی همچنین از کشنده بایک X9 بازدید و در جریان امکانات رفاهی این خودرو تجاری قرار گرفت.

بازدید وزیر صمت از خودروهای وارداتی برقی و تجاری گروه بهمن

نتا GT؛ خودرویی که بیشترین نظرها را به خود جلب کرد

گروه بهمن در سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو با محصولات سواری برقی و هیبرید و نیز اتوبوس برقی درون‌شهری و اتوبوس برون‌شهری دیزلی خود حضور یافت.

خودروی نتا GT با طراحی اسپرت کوپه دودر و شبیه آن‌چه جوانان و نوجوانان در بازی‌های کامپیوتری تجربه می‌کنند، نظرها را در این نمایشگاه به خود جلب کرد و جوانان و دوستداران خودرو ‌توانستند یک خودرو فوق‌اسپرت را از نزدیک تماشا کنند.

نتا GT یک خودرو کاملا برقی است که شتاب صفر تا ۱۰۰کیلومتر آن ۳.۷ ثانیه است‌. این خودرو با هربار شارژ می‌تواند بیش از ۵۸۰کیلومتر پیمایش داشته باشد. نتا GT برای تجربه‌های هیجان‌انگیز طراحی شده و قرار است گروه بهمن آن را وارد و عرضه کند.

نتا GT یک خودرو کاملا برقی است که شتاب صفر تا ۱۰۰کیلومتر آن ۳.۷ ثانیه است‌. این خودرو با هربار شارژ می‌تواند بیش از ۵۸۰کیلومتر پیمایش داشته باشد. نتا GT برای تجربه‌های هیجان‌انگیز طراحی شده و قرار است گروه بهمن آن را وارد و عرضه کنددیگر خودرو وارداتی گروه بهمن، هاوال H6 هیبرید است که به دلیل سابقه خوب نشان هاوال مورد توجه قرار گرفته است.

این کراس‌اوور وارداتی دارای پیشرانه برقی- بنزینی است که پیشرانه بنزینی آن حدودا ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و پیشرانه برقی آن می‌تواند ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور و ۱۷۴ اسب بخار قدرت تولید کرده و توان تولیدی را از طریق جعبه‌دنده DHT به چرخ منتقل کند.

از سوی دیگر، خودرو هونگچی EQM5 از دیگر سدان‌های خیره کننده و لوکس با طراحی کابین مدرن، از دیگر خودروهای وارداتی BM CARS (زیرمجموعه گروه بهمن) در این نمایشگاه بود که مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت.

بازدید وزیر صمت از خودروهای وارداتی برقی و تجاری گروه بهمن

از اتوبوس 9 و 12 متری تا کشنده و کامیونت و ون باری

شرکت اسنا نیز به‌عنوان یکی دیگر از زیرمجموعه‌های گروه بهمن از دو اتوبوس جدید خود در این نمایشگاه رونمایی کرده است که یکی از آن‌ها اتوبوس تمام‌برقی برای مصارف درون‌شهری است.

این اتوبوس تمام برقی ۱۲متری از یک پیشرانه از نوع موتور سنکرون با آهنربای دائمی بهره می‌برد که می‌تواند توان اسمی ۳۵۰ کیلوواتی و گشتاور نهایی ۳۵۰۰ نیوتن‌متری تولید کند.

این اتوبوس به کمک باتری‌های خود می‌تواند تنها با یک‌بار شارژ کامل مسافتی در حدود ۳۰۰ کیلومتر را پیمایش کند و هر بار شارژ کامل این خودرو با شارژرهای ۱۵۰ کیلوواتی حدودا ۳ الی ۳.۵ ساعت زمان می‌برد.

محصول دیگر شرکت اسنا اتوبوس دیزلی ۹متری است که برای مصارف بین‌شهری در نظر گرفته شده و در نمایشگاه تحول صنعت خودرو به معرض نمایش درآمده است.

پیشرانه این اتوبوس یک پیشرانه ۶.۷ لیتری شش‌سیلندر مجهز به توربوشارژ و اینترکولر ساخت شرکت کامینز است که می‌تواند نهایت قدرت ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۱۰۰ نیوتن‌متر را تولید کرده و نیروی تولیدشده را از طریق جعبه‌دنده اتوماتیک مجهز به ریتاردر هیدرولیکی ساخت شرکت ZF به چرخ‌ها منتقل کند.

همچنین محصول بایک X9 جزو خودروهای تجاری گروه بهمن بود که در نمایشگاه تحول صنعت خودرو به معرض نمایش درآمد. این محصول مجهز به موتور قدرتمند 13 لیتری با توان 560 اسب بخار و گشتاور 2600 نیوتن‌متر است.

بایک X9 همچنین دارای گیربکس اتوماتیک 12دنده ZF آلمان و ریتاردر هیدرولیکی پنج‌مرحله‌ای است و از لحاظ ایمنی و امنیت در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

فورس ۶ تن و ون باری اینرودز از دیگر محصولات تجاری گروه بهمن بود که در نمایشگاه تحول صنعت خودرو در کانون توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

گفتنی است؛ گروه بهمن از ۳۰ تیرماه در سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو حضور یافته است و تا دوم مردادماه ۱۴۰۳ در سالن ۷ نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =