ایران‌ یاسا

میزان سودخالص ایران‌یاسا و رابر از ۱.۲۵۱.۷۰۷میلیون ریال خرداد ماه ۱۴۰۲ به ۸۶۴.۸۹۵میلیون ریال در خرداد ماه ۱۴۰۳ رسیده است که با ۳۱درصد افت همراه شده است.

به گزارش ایلنا در اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۳ماهه منتهی به ۳۱خردادماه «شرکت ایران‌یاسا تایر و رابر» با نماد «پاسا» و با سرمایه ثبت‌شده ۱.۹۰۰.۰۰۰میلیون ریال پذیرفته شده در بورس تهران در سایت کدال آمده است؛ میزان درآمدهای عملیاتی این شرکت به ۵.۷۳۱.۱۷۱ میلیون ریال در خردادماه ۱۴۰۳ رسیده، این در حالی است که این میزان در خردادماه ۱۴۰۲ رقمی به ارزش ۵.۷۷۳.۷۵۲میلیون ریال بوده است که با یک‌درصد افت روبه‌رو شده است.

بهای تمام‌شده درآمدهای عملیاتی این شرکت نیز از ۴.۰۴۰.۱۶۸ میلیون ریال در خردادماه ۱۴۰۲ به ۴.۲۴۸.۲۹۴ میلیون ریال در خرداد ماه ۱۴۰۳ رسیده است و ۵درصد کاهش داشته است.

هزینه‌های فروش، اداری و عمومی این شرکت نیز از ۱۰۳.۶۱۴میلیون ریال خردادماه ۱۴۰۲ به ۲۳۱.۴۰۵ میلیونریال در خردادماه ۱۴۰۳ رسیده است و ۱۲۳درصد افت داشته است، همچنین سود (زیان) ناخالص «پاسا» هم از ۱.۷۳۳.۵۸۴ میلیون ریال به ۱.۴۸۲.۸۷۷ میلیون ریال رسیده و با ۱۴درصد افت روبه‌رو شده است.

میزان سود (زیان) خالص «پاسا» هم از ۱.۲۵۱.۷۰۷میلیون ریال خردادماه ۱۴۰۲ به ۸۶۴.۸۹۵ میلیون ریال در خردادماه ۱۴۰۳ رسیده است که با ۳۱درصد افت همراه شده است.

مبلغ سود انباشته این شرکت پایان سال مالی گذشته ۵.۹۱۴.۹۵۴ میلیون ریال بوده و میزان سود سهام پیشنهادی هیات‌مدیره در سال مالی گذشته نیز ۵.۳۲۰.۰۰۰ میلیون ریال اعلام شده، مبلغ سود خالص سال مالی گذشته نیز ۳.۷۰۲.۳۹۱ میلیون ریال و میزان سود سهام مصوب مجتمع سال مالی گذشته هم به ۵.۳۲۰.۰۰۰ رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =