تایر هواپیما میشلن

شرکت میشلن به‌عنوان یکی از پیشروهای صنعت تایر در هر دو بخش خودرویی و هوافضا شناخته می‌شود. اما این پرسش مطرح می‌شود که تا چه اندازه بین تایرهای خودرویی و هوافضایی این شرکت شباهت وجود دارد ؟

برای پاسخ به این سوال، گفت‌وگویی با آماندا مورفی، مدیربخش هواپیمایی عمومی در میشلن انجام شده است. هر مهندسی در هر یک از این رشته‌ها می‌تواند به شما بگوید که ترکیب تایر خودرویی و تایر هواپیما کاملا متفاوت است. اما آیا هیچ نقطه مشترکی بین این دو وجود ندارد.

با مهارت بی‌نظیر مورفی در درک زبان مهندسی پیچیده برای افراد عادی، سرانجام توانستیم پاسخ سوال خود را در مورد همپوشانی بالقوه بخش‌های هوافضا و خودرو دریافت کنیم.

به گزاش مجله ماشین مورفی در مورد رابطه کاری بین میشلن هوافضا و عملیات وسایل نقلیه جاده‌ای میشلن گفت: «در حالی که بخش‌های خاصی از سازمان به محصولات خاصی اختصاص دارند، تیم‌های چند عملکردی در سراسر جهان وجود دارند که با هم کار می‌کنند تا بهترین محصولات و راه‌حل‌های ممکن را برای پیاده‌سازی در هر بخش از بازار توسعه دهند.»

نوآوری یکی از ستون‌های برند میشلن در بخش‌های راه‌حل‌ها و شبکه‌های ماست و هر ساله میشلن نزدیک‌به ۷۶۰ میلیون دلار در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کند.

میشلن با ایجاد محصولات و خدمات لذت‌بخش‌تر، قابل‌اعتمادتر و پایدارتر تلاش می‌کند کیفیت زندگی در حرکت در سراسر کسب و کار و در جهان را بهبود بخشد.

اگرچه تیم‌های تحقیق و توسعه برای بخش‌های خودرویی و هوافضای میشلن جدا هستند اما این سرمایه‌گذاری سالانه به هر دو طرف بودجه‌ای را ارائه می‌دهد تا به تایرهای مسابقه‌ای خود در یافتن چسبندگی بیشتر کمک کند همان‌طور که به هواپیماها در تحمل فرود پس از فرود خشن کمک می‌کند.

با مخلوط‌های منحصربه‌فرد و اختصاصی تایر که هر تایر را تشکیل می‌دهند، هر مدل در این محدوده، صرف نظر از کاربرد، تا بالاترین استانداردهای فعلی اصلاح می‌شود. از نظر عملکرد و پایداری، این تحقیق و توسعه در واقع به بخش‌های مجاور تایر نیز سرازیر می‌شود، همان‌طور که نوآوری مناسب در هر تولیدکننده چند وجهی انجام می‌شود.

مورفی در مورد رابطه ویژه بین بخش‌های خودرویی و هوافضای پورتفولیوی میشلن گفت: «تعهد میشلن به نوآوری همیشه در اولویت است. این شامل یادگیری نحوه تاثیر مواد و فرآیندهای مختلف بر عملکرد محصولات مختلف و به اشتراک‌گذاری این دانش در بین خطوط محصول می‌شود. علاوه‌بر این، هر کارخانه، صرف نظر از محصول یا مکان، از همان استانداردهای دقیق ایمنی، کیفیت و تولید پیروی می‌کند و ارزش‌های اصلی میشلن را به اشتراک می‌گذارند.»

به همان روشی که خودروسازان جدیدترین و بهترین مدل‌های خود را در نمایشگاه‌های مختلف خودرو به نمایش می‌گذارد، میشلن هوافضا نیز در معادل‌های هوافضایی در سراسر جهان خودنمایی می‌کند.

میشلن که تازه از ارائه غرفه خود در نمایشگاه EAA Air Venture 2024 در اوشکوش، ویسکانسین فارغ شده است، بار دیگر نشان داد تحقیق و توسعه به همه بخش‌های عملیاتی آن سود می‌رساند، فقط با تمرکز بر جنبه‌های هوا فضا. در رویدادی پرجمعیت با ده‌ها شرکت بزرگ صنعت، میشلن از گسترش تنوع تایرهای محبوب Pilot برای سگمنت هوافضای عمومی رونمایی کرد.

مورفی در مورد جذابیت اصلی میشلن در EAA Air Venture امسال گفت: «میشلن از اعلام گسترش تنوع تایر Pilot که تا ۲۱درصد عمق بیشتر خراش نسبت به تایر Goodyear’s Flight Custom III را ارائه می‌دهد، خوشحال بود. اگرچه شاید چشمگیرترین قطعه فناوری که امسال در اوشکوش به نمایش گذاشته شد نبود، اما احتمالا تایر میشلن Pilot تاثیر مستقیم بیشتری بر خلبان معمولی نسبت‌به هر چیز دیگری در نمایشگاه دارد. تایر میشلن Pilot برای حفظ وزن محصول با استفاده از سیم‌های نازک‌تر اما قوی طراحی شده است که به ما امکان می‌دهد عمق خراش را افزایش دهیم. ما این تایر را طوری طراحی کرده‌ایم که بتواند فرودها و دوام بیشتری را ارائه دهد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =