بهران آذرخش

در صنعت، ماشین‌آلات مختلفی مشغول به‌کار هستند و به روغن‌های مختلف نیاز دارند. بیشترین سهم از روغن‌های صنعتی به روغن‌های هیدرولیک صنعتی تعلق می‌گیرد.

روغن‌های هیدرولیک در بسیاری از ابزارهای سنگین و سایر تجهیزات صنعتی کاربرد دارند. در این مطلب به دومین محصول پرفروش بهران در این حوزه بپردازیم.

در بین تمام پالایشگاه‌های ایرانی، شرکت نفت بهران محبوب‌ترین آن‌ها به حساب می‌آید. به طوری که محصولات برند بهران به تنهایی بیش‌از ۷۰ درصد بازار روانکار کشور را تامین می‌کند و سهم به خصوصی از این بازار دارد.

شرکت بهران در تولید انواع روغن‌های صنعتی و روغن‌های موتوری و گریس و ضدیخ، پیشتاز است و برندی مورداعتماد در کشور ماست. سری آذرخشی که به عنوان روغن هیدرولیک توسط شرکت نفت بهران تولید می‌شود، مختص ماشین‌آلات ساختمانی و راهسازی است.

این روغن که توسط شرکت بهران به نام روغن بهران «آذرخش۱۰» نامگذاری شده است در بین مصرف‌کنندگان این محصول به‌نام «روغن هیدرولیک ۱۰ بهران» معروف است.

دقت داشته باشید که روغن‌های گرید ۱۰ به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ روغن ۱۰هایی که با پایه گازوئیل یا روغن تصفیه توسط برندهای متفرقه و با قیمت‌های ارزان تولید شده و روغن ۱۰هایی که توسط پالایشگاه‌های معتبر کشور تولید می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم همیشه برای خرید روغن هیدرولیک ۱۰ سراغ برندهای معتبر و پالایشگاه‌های دولتی کشور بروید چراکه تفاوت کیفیت محصولات این شرکت‌ها نسبت‌به روغن ۱۰‌های ارزان بسیار زیاد است.

شرکت بهران خود به تنهایی دو نوع روغن هیدرولیک ۱۰ تولید می‌کند؛ «روغن بهران شبدیز ۱۰» که مختص جک‌های ساده و معمولی بالابرها به حساب می‌آید و دیگری روغن پیشرفته بهران یا «آذرخش ویژه ۱۰» است که کاربردهای متنوع و فراوانی دارد و روغنی چند منظوره است.

از لحاظ سطح کیفی آذرخش ویژه ۱۰ موفق به کسب سطوح استاندارد API CD/SE و Allison C۳ شده است و در وب‌سایت تولیدکننده نتایج آزمون‌های ASTM D۴۴۵ (گرانروی در ۱۰۰درجه سانتی‌گراد برمبنای cSt عدد ۶.۷منتشر شده و در آزمون شاخص گرانروی براساس روش ASTM D۲۲۷۰ عدد ۱۱۰ به دست آمده است. همچنین در آزماش نقطه اشتعال بر اساس روش ASTM D۹۲ بهران به عدد ۲۱۰ رسیده است.

در آزمون نقطه ریزش نیز براساس معیار درجه سانتی‌گراد و روش آزمون ASTM D۹۷ آنها به منفی ۳۰درجه رسیده‌اند. دانسیته ۱۵درجه‌ سانتی‌گراد آذرخش ویژه۱۰ براساس روش آزمون ASTM D۴۰۵۲ عدد ۸۷۹ ثبت شده است و درنهایت برای رسیدن به عدد ۱۲ در آزمون میزان قلیایی بودن، براساس معیار mg KOH/g از روش آزمون ASTM D۲۸۹۶ استفاده شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =