گزارش نیمه نخست سال مالی ۲۰۲۴ تایرساز ژاپنی منتشر شد

سودآوری از کاهش هزینه‌های مواد خام و هزینه‌های لجستیک و همچنین تضعیف ین در برابر سایر ارزها موجب شرایط مالی بهتر در یوکوهاما شده است.

یوکوهامارابر نتایج تجاری و مالی خود را برای نیمه اول سال مالی ۲۰۲۴ (ژانویه تا ژوئن) اعلام کرد. یوکوهامارابر گفت درآمد فروش ۱۸.۵درصد نسبت‌به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته و به ۵۲۵.۳ میلیارد ین (تقریبا ۳.۶ میلیارد دلار) رسیده است.

سود کسب و کار آنها با ۱۱۳.۴درصد افزایش به ۵۴.۶میلیارد ین (تقریبا ۳۷۹میلیون دلار) رسیده است. سود عملیاتی هم ۹۹.۶درصد افزایش یافت و به ۵۶.۳ میلیارد ین (تقریبا ۳۹۰ میلیون دلار) رسید و سود قابل انتساب به مالکان سهم شرکت مادر با ۶۸.۳درصد افزایش به ۴۶.۶میلیارد ین (۳۲۳ میلیون دلار) دست یافت.

بنابر اعلام یوکوهامارابر، این ارقام بالاترین رکورد برای عملکرد نیمه‌اول در ساله‌های گذشته بوده‌اند. یوکوهامارابر اعلام کرد عملکرد مالی در بخش تایر از پیش‌بینی‌های مدیریت فراتر رفت و فروش در بخش تجاری چندگانه یوکوهامارابر نیز قوی بود.

این تایرساز معتبر ژاپنی اعلام کرد سودآوری آنها از طریق کاهش هزینه‌های مواد خام و هزینه‌های لجستیک و تضعیف ین در برابر سایر ارزهای اصلی بوده است. بنابر اعلام یوکوهاما شیوه مدیریت، پیش‌بینی‌های مالی برای پایان سال ۲۰۲۴ را که قبلا اعلام شده بود، افزایش دادند.

به گفته این تایرساز پیش‌بینی سود قابل انتساب به صاحبان شرکت مادر با ۵.۴درصد افزایش به ۷۸.۵میلیارد ین (تقریبا ۵۴۴ میلیون دلار) و پیش‌بینی سود عملیاتی با ۰.۴درصد افزایش به ۱۱۶.۰میلیارد ین (تقریبا ۸۰۵میلیون دلار) رسید. همچنین پیش‌بینی سود تجاری ۱۱.۷درصد افزایش یافت و ۱۲۸.۵ میلیارد ین (تقریبا ۸۹۲میلیون دلار) شد.

همچنین پیش‌بینی درآمد فروش با ۴.۲ درصد افزایش به ۱۱۰۵.۰ میلیارد ین (تقریبا ۷.۶ میلیارد دلار) رسیده است. این شرکت در ماه جولای رویداد تامین‌کنندگان موفقی برگزار کرده بود که آن را به‌نام روز تامین‌کنندگان یا «Suppliers’ Day» می‌شناسیم و سابقه برگزاری آن به سه دوره قبل در سال‌های ۲۰۲۲، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۶ بازمی‌گردد.

در رویداد امسال آنها ۶۱ شرکت‌کننده از ۳۰مجموعه مهم حضور داشتند. گروه یوکوهاما بخشی از تلاش‌های خود را برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار (SDGs) که توسط سازمان ملل متحد اعلام شده است، تهیه مواد خام پایدار اعلام می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =