بیست و چهارمین دوره نمایشگاه خودرو مشهد

نمایشگاه خودرو مشهد امسال درمقایسه با چند سال گذشته از رونق چشمگیری برخوردار بود. این درحالی است که سال ۱۳۹۵ آخرین سالی بود که این نمایشگاه با حضور خودروهای وارداتی برگزار شد و پس از آن واردات خودرو به‌کشور ممنوع شد.

حالا پس از ۸ سال مجددا این نمایشگاه با حضور پررنگ وارداتی‌ها برگزار شد و بالطبع استقبال از این دوره از نمایشگاه نیز کم‌نظیر و چشمگیر بود. البته دراین راستا نمی‌توان نقش تیم اجرایی حرفه‌ای، قوی و با تجربه در برگزاری این دوره از نمایشگاه مشهد را نادیده گرفت.

از مهم‌ترین شرکت‌های وارداتی حاضر در این دوره از نمایشگاه می‌توان به‌خودروسازی فردا (ام‌ جی)، آرین پارس موتور (میتسوبیشی)، نامی خودرو (نیسان و تویوتا)، راسا موتور خاورمیانه (سوزوکی، گک)، ایران روور (اشکودا و نیسان)، سروش‌موتور، کوشا خودرو، بی‌ام کارز (بهمن‌موتور) و کرمان‌موتور اشاره کرد .

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • reza IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    0 0
    شرکت راساموتور خاورمیانه تعهدات ۸ ماه پیش خودش رو بابت تحویل خودرو انجام نداده چه رویی دارن والا خسارت دیرکرد ماشین ها رو هم نمیده رفتم پیگیری کردم میگن چهار ماه دیگه قطعه و نمایندگی هم ندارن خدایی کسی هست که این حرفها رو به گوش مسولین برسونه اگر کسی میدونه بهم بگه برای شکایت کجا باید برم وکی به اینها مجوز می ده و بهشون نظارت داره بابا به داد مردم برسید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =