image-20240925172526-1.jpeg

ورکشاپ بزرگ دومین دوره مسابقات بین‌المللی طراحی لباس ام‌وی‌ام ملقب به فشن دیزاین MVM روز 24 مهرماه در سالن همایش‌های نورالرضا برگزار شد.

در این ورکشاپ جذاب، اساتید برجسته حوزه مد و طراحی لباس شامل سرکار خانم تکتم همتی مدیر ارشد طراحی و توسعه محصول، جناب آقای جهرمیان موسس و مدیرعامل آکادمی AFB، جناب آقای شریف رضوی پژوهشگر و کارآفرین مد و جناب دکتر پویا واثق ملکی کارآفرین و مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی پویااندیش حاضر بودند و در خصوص ایده‌پردازی، داستان سرایی، منبع الهام، سبک و ارائه کارها در طراحی لباس توضیحات کاملی را ارائه دادند.

قدم بزرگ ام‌وی‌ام برای حمایت از هنرمندان جوان در ورکشاپ مسابقات فشن دیزاین MVM

در این رویداد آقای ژو ژنگ، مدیر فروش برند MVM ضمن خوش‌آمدگویی به تمامی هنرمندان حاضر در این ورکشاپ، در خصوص برگزاری دومین دوره مسابقات بین‌المللی طراحی لباس ام‌وی‌ام گفت: سال گذشته، اولین مسابقه فشن دیزاین با موفقیت برگزار شد و ما بیش از 200 اثر از طراحان برجسته کشور دریافت کردیم. همچنین این آثار فوق‌العاده در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی به نمایش گذاشته شد و مورد تحسین مردم در سراسر جهان قرار گرفت.

مسابقات فشن دیزاین ام‌وی‌ام به یک پلتفرم بین‌المللی برای رشد و نبوغ هنرمندان تبدیل شده است، هنر ریشه چندین هزار ساله در ایران دارد و یکی از برجسته‌ترین هنر مردمان ایران در روزگاران قدیم، طراحی و دوختن انواع لباس متناسب با شرایط آب و هوای مختلف در ایران بوده است، به گونه‌ای که هر شهر و هر قوم کهن در ایران دارای چندصد نوع طرح لباس متفاوت است.

قدم بزرگ ام‌وی‌ام برای حمایت از هنرمندان جوان در ورکشاپ مسابقات فشن دیزاین MVM

این مسابقات با رویکرد استعدادیابی و حمایت از هنر ذاتی و کهن ایرانی بنا شده و همچون دوره اول قرار است تا از استعدادهای جوان در ایران و کشورهای مختلف در حوزه طراحی لباس حمایت شود. پس از برگزاری ورکشاپ، هنرمندان حاضر در این مسابقه تا یک ماه فرصت دارند تا طرح‌های خود را در بخش مشخص شده سایت ام‌وی‌ام بارگذاری نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =