کد خبر: 250992
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
جتا VS5

تاکنون در قالب مطالب متعددی در همین صفحه به‌دلایل عدم‌استقبال از خودروهای وارداتی چینی اشاره شده است؛ از ناشناخته بودن برندها گرفته تا نداشتن شبکه فروش مناسب و خدمات منسجم و از همه مهم‌تر عملیات بازاریابی و اطلاع‌رسانی ضعیف و تک‌بعدی.

این روزها خودروهای وارداتی با برند غیرچینی اما ساخت این کشور نیز مانند تویوتا کرولا و لوین دچار سرنوشت مشابهی شده‌اند و فروش آن‌ها همچون گذشته آسان و پررونق نیست.

بر این اساس واردکنندگان خودرو برای فروش مدل‌هایی که روی دستشان مانده از جمله جتا، ونوسیا، زوتی و ... به‌تمام روش‌ها از جمله فروش اقساطی بدون بهره و بعضا بدون ضامن و با کمترین پیش‌پرداخت و حتی جایگزینی با خودرو دست‌دوم مشتریان به‌عنوان پیش‌پرداخت نیز متوسل شده‌اند.

اما باید به‌این نکته توجه داشت که در آینده بازار فروش دست‌دوم این مدل خودروها نیز با مشکلاتی مواجه خواهد بود؛ چراکه می‌توان از همین حالا پیش‌بینی کرد بسیاری از متقاضیان تنها دلخوش به‌تسهیلاتی هستند که برای خرید این مدل خودروها ارائه می‌شود و پس از مدتی برای فروش آن‌ها اقدام می‌کنند.

درنهایت این مساله درکنار وضعیت نامساعد بازار و نبود مشتری به‌خودی خود سبب ماندن این مدل خودروها روی دست مالکانشان می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =