کد خبر: 206560
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

پلیس راهور ناجا به منظور تسهیل در تردد هموطنان در روزهای پایانی هفته محدودیت‌های ترافیکی خاصی را در جاده‌های کشور به مرحله اجرا گذاشته است.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به‌منظور تسهیل در تردد هموطنان در روزهای پایانی هفته و با توجه به افزایش سفرهای بین شهری، محدودیت‌های تردد را در جاده‌های کشور به مرحله اجرا گذاشته است.

بر پایه این گزارش محدودیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی از امروز چهارشنبه اول آذر تا شنبه چهارم آذر به‌شرح ذیل است:

۱- تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ صبح شنبه ۴ آذر از محورهای کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است؛ البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

۲- تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ لغایت ۲۴ جمعه ۳ آذر از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ جمعه ۳ آذر از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود.

۳- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس و بالعکس ممنوع است.

۴- تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ لغایت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۸ لغایت ۲۴ پنجشنبه و جمعه مورخ ۲ و ۳ آذر از محور هراز ممنوع است.

۵- تردد کلیه تریلرها باستثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ جمعه ۳ آذر از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =