کد خبر: 230665
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
نسل جدید BRZ

کمپانی سوبارو به‌تازگی نقشه راه محصولات جدید خود را منتشر کرده است که بر اساس آن می‌توان زمان حدودی عرضه محصولات جدید را تخمین زد.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی سوبارو به‌تازگی نقشه راه محصولات جدید خود را منتشر کرده است که بر اساس آن می‌توان زمان حدودی عرضه محصولات جدید را تخمین زد.

به‌عنوان‌مثال نسخه فیس‌لیفت کراس‌ترک از پاییز سال جاری میلادی وارد خط تولید خواهد شد. همچنین مدل‌های فارستر و اوت‌بک Wilderness در بهار سال ۲۰۲۱ وارد خط‌تولید می‌شوند. سوبارو در همان زمان تولید فارستر به‌روزشده و نسل جدید BRZ را نیز شروع خواهد کرد.

پیش‌بینی می‌شود نسل جدید BRZ که در روزهای اخیر تصاویر جاسوسی آن منتشر شده، به‌دلیل استفاده از اینترکولر، دارای پیشرانه توربوشارژ باشد. آخرین محصول سوبارو برای سال ۲۰۲۱ نسل جدید WRX خواهد بود که قرار است از پاییز آن سال تولید شود. یک‌سال بعد نیز نسخه STI آن مونتاژ خواهد شد. سال ۲۰۲۲ نیز آغاز تولید خودرو الکتریکی سوبارو است. این خودرو که اوایل سال جاری پیش‌نمایش شد، یک کراس‌اوور الکتریکی خواهد بود که با همکاری تویوتا توسعه یافته است. سوبارو قبلا گفته بود این خودرو تا سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =