کد خبر: 230874
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
سئات لئون

تست گوزن یا موس که یکی از بحث‌برانگیزترین بخش‌ها در ارزیابی عملکرد خودرو محسوب می‌شود، هرسال خودروهای بسیاری را به چالش می‌کشد.

به گزارش «اخبار خودرو»،تست گوزن یا موس که یکی از بحث‌برانگیزترین بخش‌ها در ارزیابی عملکرد خودرو محسوب می‌شود، هرسال خودروهای بسیاری را به چالش می‌کشد. سئات لئون جدید نیز یکی از تازه‌ترین قربانی‌های این تست است که توسط نشریه Km77 مورد بررسی قرار گرفت.

لئون جدید درحال حرکت با سرعت 73‌کیلومتر در ساعت با کم‌فرمانی مواجه می‌شود و با مخروط‌ها برخورد می‌کند. به منظور پاس کردن تست گوزن، لئون جدید باید در حالت اسپرت قرار بگیرد و اینجاست که سرعت به ۷۵ کیلومتر در ساعت افزایش می‌یابد اما با این وجود لئون بی‌عیب نبوده و کم‌فرمانی چشمگیری را نشان می‌دهد.

موضوع جالب آنکه نسل پیشین لئون توانسته بود این تست را با سرعت ۷۷‌کیلومتر در ساعت پاس کند. این هاچ‌بک اسپانیایی در تیپ‌های مختلف عرضه می‌شود. نسخه پرچم‌دار آن که کوپرا لئون نام دارد، از پیشرانه ۲‌لیتری بنزینی سود می‌برد. نسخه پایه قدرت ۲۴۲‌اسبی دارد، درحالی‌که مدل پرچم‌دار خروجی ۲۹۶‌اسبی و گشتاور ۴۰۰‌نیوتون متری ارائه می‌دهد. البته نسخه واگن کوپرا لئون با قدرت 306 اسب‌بخاری عرضه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =