کاسترول به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای روغن روانکار دنیا و گروه لیدک «Leadec» از ارائه‌دهندگان خدمات صنعتی در سطح جهان، بر سر همکاری برای ارائه سیالات صنعتی در سراسر اروپا به‌توافق رسیدند.

به گزارش «اخبار خودرو»،کاسترول به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای روغن روانکار دنیا و گروه لیدک «Leadec» از ارائه‌دهندگان خدمات صنعتی در سطح جهان، بر سر همکاری برای ارائه سیالات صنعتی در سراسر اروپا به‌توافق رسیدند. تجمیع تجربیات این دو شرکت در زمینه روانکارها و خدمات تولیدی سبب فراهم شدن فرصتی برای ارائه بسته کاملی از خدمات مهندسی و برنامه‎‌ریزی، عملیاتی و روانکارها شده است. 
این مشارکت، راه‌حل‌های قدرتمندی برای ساخت کارخانه هوشمند مجهز به‌نسل بعدی مدیریت سیالات از جمله استفاده از روش‌های نرم‌افزاری، نظارت بر شرایط و پیش‌بینی و آنالیز ارائه می‌کند. به‌طور کلی، هر دو شرکت به‌مشتریان خود برای دستیابی به‌کیفیت بالاتر در تولیدشان کمک خواهند کرد. مارکوس گلاسر-گالیون، مدیرعامل گروه لیدک گفت: «پیشرفت‌ در صنعت همچون حمل‌ونقل برقی و نسل چهارم کارخانه‌های صنعتی نیاز به‌خدمات یکپارچه‌سازی دارد و کاسترول و لیدک با کنار هم گذاشتن بهترین‌ها در جهان می‌توانند پیشنهادات نوآورانه‌ای به‌مشتریان خود ارائه دهند.  
خدمات بهینه‌شده و الگوهای جدید تجاری و سازگار با محیط‌زیست می‌تواند برای همه شرکت‌ها حائز اهمیت باشد.» اندریاس اسبار از اعضای هیات‌مدیره کاسترول در مراسم اعلام این همکاری گفت: «مشارکت ما در سراسر اروپا به‌وسیله بهبود خدمات ارائه‌شده به‌کارخانه هوشمند، نظارت بر شرایط و پیش‌بینی آن می‌تواند نسل چهارم مدیریت سیالات را به‌واقعیت تبدیل کند. با کمک لیدک می‌توانیم بر توانایی‌های اصلی خود یعنی فناوری روانکاری صنعتی همراه با خدمات مجاور مانند تجزیه و آنالیز روغن استفاده‌شده و پشتیبانی آزمایشگاهی تمرکز کنیم.»
 قرار است این خدمات به‌تدریج در سراسر اروپا و با هدف بلندمدت عرضه خدمات مدیریت سیال در سراسر جهان ارائه شود. شرکت اصلی کاسترول که بخشی از گروه BP به‌حساب می‌آید، در انگلستان مستقر شده و به‌مشتریان و مصرف‌کنندگان خود در بخش‌های خودرو، دریایی، صنعتی و انرژی درسطح جهان خدمات ارائه می‌کند. محصولات دارای برند «Castrol» درجهان به‌دلیل نوآوری و عملکرد بالا شناخته می‌شوند. گروه لیدک را نیز می‌توان پیشرو در ارائه خدمات فنی برای صنعت‌خودرو و صنایع وابسته به‌آن دانست. این شرکت که دفتر مرکزی آن در اشتوتگارت آلمان قرار دارد، حدود 20 هزار نفر را در سراسر جهان مشغول به‌کار کرده است. گروه لیدک در سال 2019 حدود 900 میلیون یورو فروش داشته و تقریبا 60 سال است که لیدک از مشتریان خود در سراسر زنجیره تامین و روند تولید حمایت می‌کند. آن‌ها در بیش از 300 نقطه از جهان و اغلب به‌صورت مستقیم از کارخانه خدمات خود را به‌مشتریان ارائه می‌کنند. خدمات بین‌المللی گروه لیدک شامل مهندسی (برنامه‌ریزی و بهینه‌سازی تولید، IT و تولید اتوماسیون)، نصب (نصب برق و نصب و جابه‌جایی مکانیکی)، نگهداری (تعمیر و نگهداری تجهیزات تولید و تمیز کردن فنی)، پشتیبانی (مدیریت تسهیلات فنی و مدیریت تسهیلات زیرساختی و تدارکات) و همچنین سایر خدمات براساس نیاز محلی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =