لاستیک هانکوک

کمپانی تایر هانکوک از یک تایر جدید و تمام‌فصل برای خودروهای سواری، شاسی‌بلند کوچک و متوسط به سبد محصولات تجاری برند زیرمجموعه خود با نام لافن G FIT 4S  خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو»، کمپانی تایر هانکوک از یک تایر جدید و تمام‌فصل برای خودروهای سواری، شاسی‌بلند کوچک و متوسط به سبد محصولات تجاری برند زیرمجموعه خود با نام لافن G FIT 4S خبر داد. تایر لافن G FIT4S دارای شیارهای پهن است و یک ترکیب سیلیس با قدرت بالا برای اطمینان از رانندگی پایدار در دماهای مختلف نیز در آن به‌کار رفته است. تایر هانکوک با برند دوم خود یعنی لافن انواع مختلف تایر خودروهای مدرن و شاسی‌بلند متناسب با سبک‌های مختلف را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد.
این تایر جدید برای رانندگانی که به‌دنبال سواری ایمن در تمام فصول سال و در مناطق شهری و مناطق کم ارتفاع هستند، ساخته شده است. لی، رئیس کمپانی تایر هانکوک اروپا دراین باره توضیح می‌دهد: برند لافن را بیشتر توسعه خواهیم داد و نسبت به نیاز بازار، سبد محصولات را گسترش می‌دهیم. تایر جدید و تمام فصل لافن برای خودروهای سواری و شاسی‌بلند نتیجه افزایش محبوبیت این بخش، به‌ویژه در اروپای‌مرکزی و غربی است.
استفاده از سیلیس با قدرت بالا و مواد افزودنی تقویت‌کننده در ترکیب آج تایر لافن همراه با تکنولوژی پیشرفته هانکوک، سطح قابل‌اعتمادی از چنگ‌زنی را در تمام سال به‌ویژه در جاده‌های پوشیده از برف یا خیس فراهم می‌کند. طرح آج V شکل تایر شامل شیارهای وسیعی است که به سمت شانه خارجی بزرگ‌تر می‌شوند.
این موضوع باعث سرعت بخشیدن به تخلیه آب و گل‌ولای می‌شود و خطر آکواپلنینگ را به حداقل می‌رساند. لایه‌های تقویتی استفاده‌شده در این تایر، امکان سواری پایدار و خاصیت فرمان‌پذیری مناسب، به‌ویژه در شرایط خشک را فراهم می‌کنند و همچنین یک طوقه با سختی بالا برای پاسخ‌دهی دقیق به فرمان نیز عملکرد خوبی را در جاده خشک فراهم می‌کند. پوشش کامل بدون اتصال باعث بهبود عملکرد و سایش آج و به حداکثر رساندن سطح تماس تایر با جاده حتی در سرعت‌های بالاتر می‌شود. طوقه تک رشته‌ای در تایر جدید تمام‌فصل لافن تقویت شده است تا خاصیت چسبندگی را برای سواری نرم فراهم کند، بلوک‌های مرکزی به‌هم پیوسته و محکم ثبات در هر دو جاده خیس و خشک را تضمین می‌کنند. شیارها روی زاویه‌های مختلف آج چیده شده‌اند تا تحت هر شرایطی کورن‌رینگ (کنترل خودرو در پیچ‌های تند) را به حداکثر برسانند. شکاف‌های سه‌بعدی خطی در وسط آج تایر عملکرد تایر را به‌ویژه در شرایط برفی افزایش می‌دهند، بدون اینکه دوام بلوک را در جاده‌های خشک از بین ببرند. شکاف‌های موج‌دار دو بعدی در ناحیه شانه از چنگ‌زنی در برف و ترمز پشتیبانی می‌کنند. تایر لافن جدید دارای علامت PMSF (گواهینامه تایرهای تمام‌فصل در جاده‌های اروپا) است. تولید این تایر از سایزهای ۱۳ تا ۱۸ اینچی، ۱۵۵ تا ۲۳۵ میلی متر و نسبت منظر ۴۰ تا ۸۰ و شاخص سرعت T به Y در اروپا آغاز می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

آخرین اخبار