خودروهای حساس

جدیدترین محصول «شِورون اورونیت»، مسائل LSPI را در قالب یک بسته افزودنی رفع می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،جدیدترین محصول «شِورون اورونیت»، مسائل LSPI را در قالب یک بسته افزودنی رفع می‌کند. شرکت Chevron Oronite به‌تازگی OLOA 54530 را به بازار معرفی کرده است یک محصول نوآورانه است و بسته جدیدی از افزودنی mid-SAPS را ارائه می‌کند که با انواع سیستم‌های after-treatment مدرن موتورهای دیزلی و بنزینی سازگاری دارد و همچنین به محافظت در برابر احتراق با سرعت پایین (LSPI) کمک می‌کند.
تری کراسبی، معاون مدیر شرکت شورون اورونیت گفت: «با شیوه منطقی، تدارکات ساده و اتخاذ روش‌های آسان برای رفع نیاز مشتری می‌توانیم به آنها کمک کنیم تا نیازشان به روغن موتور را برآورده کنند.» OLOA 54530 جدیدترین مشخصات ارائه‌شده در صنعت و OEM ازجمله ACEA C2/C3، API SP، BMW LL-04، Daimler MB 228.51، MB 229.52 و Opel Vauxhall 0401547 را برآورده می‌کند. به‌دلیل تقاضا برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کاهش آلاینده‌ها، تولیدکنندگان خودروهای سواری در حال طراحی موتورهای متفاوتی هستند که چگالی قدرت بالاتر و کارایی بهتری را ارائه می‌دهند.
به همین دلیل، این موتورها مستعد LSPI نیز خواهند بود. جدیدترین محصول شورون اورونیت، تمام این مسائل را در قالب یک بسته افزودنی رفع می‌کند. پاتریس استویگ، مدیر خط تولید منطقه اروپا-آفریقا-خاورمیانه شورون اورونیت گفت: «OLOA 54530 آخرین موارد موردنیاز OEM را با مزیت صرفه‌جویی در مصرف سوخت، محافظت در برابر LSPI و افزایش فواصل تخلیه برآورده می‌کند.
مشتریان قدردان این مزایا و بسیاری از ویژگی‌های عملکردی دیگر ازجمله محافظت عالی در برابر سایش، تمیزی پیستون، کاهش لجن و کنترل اکسیداسیون خواهند بود.» OLOA 54530 با توجه به انعطاف‌پذیری طراحی شده و استفاده از آن با طیف گسترده‌ای از روغن‌های پایه گروه III تایید شده است، همچنین بندهای متعدد OEM را برآورده می‌کند. شرکت شورون اورونیت یک تولیدکننده و بازاریاب پیشرو در زمینه مواد افزودنی سوخت و روانکار در سطح جهان
است.
دفتر مرکزی آن در سن‌رامون کالیفرنیا (ایالات متحده) قرار دارد. شورون اورونیت دارای دفاتر منطقه‌ای در هوستون (منطقه آمریکا)، پاریس (منطقه اروپا-آفریقا-منطقه خاورمیانه) و سنگاپور (منطقه آسیا-اقیانوسیه) است و سایت‌های تولیدی در لوئیزیانای ایالات‌متحده آمریکا، گونفرویل فرانسه، سنگاپور و مائو برزیل را اداره می‌کند. یک کارخانه بلندینگ و حمل‌ونقل در اومازاکی ژاپن و همچنین مراکز فناوری در ایالات‌متحده، فرانسه، هلند، ژاپن و چین و همچنین حضور در شرکت‌های تولید افزودنی در دیگر کشورها ازجمله هند دارایی‌های این شرکت هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =