نفت بهران

شرکت نفت بهران به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع روانکارهای موتوری و صنعتی در ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال  جاری، ‌مجموع درآمدهای عملیاتی خود را 7هزار و 624میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت نفت بهران به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع روانکارهای موتوری و صنعتی در ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری، ‌مجموع درآمدهای عملیاتی خود را 7هزار و 624میلیارد ریال اعلام کرد. به گزارش روزنامه «دنیای‌خودرو» بیشترین فروش این شرکت در بخش روغن‌موتورهای دیزلی بیش‌از 10میلیون لیتر در بازار داخلی بوده است. ازسوی‌دیگر گران‌ترین محصول نفت بهران؛ گریس است. بررسی گزارش‌های مالی بهران نشان از آن دارد که این شرکت بیشترین تمرکز خود را بر تامین نیاز بازار کشور گذاشته است و با درآمدهای داخلی ناشی از تامین گسترده نیاز بازار به رشد 74درصدی درآمد رسیده است.
بهران از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه توانسته است 25هزار و825میلیارد ریال درآمد کسب کند که بیشترین درآمد حاصل‌شده طی این دوره 4ماهه از ابتدای سال مالی شرکت در خردادماه امسال بوده است. شرکت نفت بهران در تیرماه سال جاری افزایش درآمد ۷۴درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته را به ثبت رساند و در مقایسه با ماه گذشته اُفت ناچیز ۰.۳۵درصدی را شاهد بوده است. همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه درآمدهای این شرکت با رشد ۱۰۸درصدی نسبت‌به سال گذشته مواجه شده است. بیشترین درآمد حاصل‌شده از فروش محصول «روغن موتور دیزلی داخلی» ۲.۱۰۷میلیارد ریال به دست آمده و پس از آن «روغن موتور بنزینی داخلی» بیشترین درآمد را به خود اختصاص داده است. بر اساس این گزارش، شرکت نفت بهران در تیرماه سال جاری ۴۱.۶۴۲.۵۰۵ لیتر فروش داشته که درمقایسه‌با ماه گذشته ۴درصد کاهش یافته، این درحالی است که میزان فروش بهران از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه 140میلیون و 278هزار و 494لیتر بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =