کد خبر: 236057
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
ممنوعیت تردد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از مسدود شدن ۹ نقطه خروجی تهران به سمت دیگر استان‌ها از ظهر روز یکشنبه ۲۴ مردادماه خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از مهر،عادل مصدقی درباره مسدود شدن خروجی‌های تهران اظهار داشت: ۹ نقطه خروجی‌های استان تهران به دلیل ممنوعیت تردد کرونایی از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۲۴ مردادماه مسدود شده بود.

وی ادامه داد: از ابتدای خروجی آزادراه تهران-شمال با حضور پلیس راه و نیروهای راهداری مسیر مسدود شده است. با توجه به اینکه تردد کامیون از آزادراه تهران-شمال ممنوع است و عمدتاً سواری‌ها تردد می‌کنند، تصمیم گرفتیم تا از انتهای اتوبان همت و ابتدای قطعه یک آزادراه تهران-شمال این محور را مسدود کنیم.

مصدقی تاکید کرد: انسداد آزادراه تهران-شمال از قبل از عوارضی انجام شده چون قبلاً از عوارضی راه را مسدود می‌کردیم به دلیل طولانی بودن ورودی آزادراه تا عوارضی ترافیک سنگین ایجاد می‌شد لذا از همان ابتدای آزادراه و جنب اتوبان همت، قطعه یک مسدود شده است.

آزادراه تهران ساوه و جاده قدیم ساوه مسدود است

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان تهران درباره سایر نقاطی که خروجی‌های پایتخت بوده و به سمت دیگر شهرها مسدود شده است، گفت: از عوارضی دوم آزادراه تهران-ساوه، جاده قدیم تهران-ساوه منطقه پرند و کیلومتر ۶۵ آزادراه تهران قم مسدود است.

آزادراه تهران-قم از کیلومتر ۶۵ به بعد مسدود است

وی ادامه داد: البته از عوارضی آزادراه تهران-قم به خودروهای عبوری تذکر داده می‌شود مسیر مسدود است اما از کیلومتر ۶۵ پلیس راهور اجازه ورود به حوزه استحفاظی استان قم را نداده و تنها اتوبوس‌ها و خودروهای حمل و نقل عمومی مسافری اجازه ورود به حوزه استحفاظی قم در این آزادراه را دارند.

مصدقی افزود: در کیلومتر ۶۵ آزادراه تهران-قم زیرگذر نعلبندان برای بازگرداندن خودروهای شخصی در نظر گرفته شده است.

ورود خودروهای شخصی به آزادراه‌های قم-گرمسار و غدیر ممنوع شد

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان تهران تصریح کرد: دیگر خروجی استان تهران، جاده قدیم تهران-قم است که از منطقه نعلبندان فقط کامیون‌ها اجازه عبور دارند و جلوی تردد خودروهای شخصی به سمت قم از جاده قدیم گرفته خواهد شد.

وی یادآور شد: از سه راهی چرم شهر به سمت ورامین و ورود به آزادراه قم-گرمسار نیوجرسی و دیگر موانع فیزیکی برای جلوگیری از ورود خودروهای شخصی به آزادراه حرم تا حرم و همچنین آزادراه غدیر نصب شده است.

خروج از تهران به سمت مشهد ممنوع

مصدقی تصریح کرد: در پاسگاه پلیس راه شریف آباد در آزادراه تهران –مشهد از خروج خودروهای شخصی جلوگیری شده؛ همچنین در انتهای شهر فیروزکوه از سمت میدان امام خمینی به مازندران ممنوعیت تردد اعمال شده است.

ورود به جاده هراز از محدوده مشاء ممنوع شد

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان تهران یکی دیگر از نقاط ممنوع برای تردد خودروهای شخصی را سه راهی شهرک البرز و منطقه مشاء عنوان و اظهار کرد: از این منطقه از جاده هراز اجازه خروج خودروهای شخصی پلاک تهران داده نمی‌شود.

انسداد ورودی‌های لواسانات از صبح امروز

وی خاطرنشان کرد: از امروز صبح تصمیم گرفته شد ورود به شهرستان لواسانات از منطقه قوچک ممنوع شده و این ممنوعیت بنا به تصمیم مقامات محلی این شهرستان اجرا شده است.

مصدقی تاکید کرد: کلیه رستوران‌ها و مراکز تفریحی محدود به منطقه لواسانات تعطیل بوده و با همکاری پلیس راهور اجازه ورود خودروهای تهران داده نمی‌شود اما افراد بومی این شهرستان اجازه ورود را دارا هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =