کد خبر: 248897
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
علی آبادی

وزیر صنعت،معدن وتجارت گفت:ما مجری واردات خودرو بوده و برای این کار منتظر آیین نامه اجرایی آن هستیم.

عباس علی‌آبادی در حاشیه نشست کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌هایی در موضوع ایمنی خودروها صورت گرفته تا شرایط تست های ایمنی به صورت مستمر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به طور دائم انجام شود و از شهریورماه مدل اولیه تست ایمنی خودروها صورت می گیرد.

وی در خصوص واردات خودروهای دست‌دوم نیز افزود: واردات خودرو در بودجه دیده شده و به محض ابلاغ آیین‌نامه واردات انجام می‌شود. همچنین ارز برای واردات خودرو جانبازان بالای ۷۰درصد تخصیص یافته و در حال انجام است و پس از آن نوبت به جانبازان ۵۰ درصد می رسد.

علی‌آبادی ادامه داد: در مورد خودروهای فرسوده به ازای هر خودرو وارداتی ۴ دستگاه باید اسقاط شود و به ازای هر دستگاه جدید داخلی هم همینطور و کمیسیون اصل ۹۰ به ما تکلیف کرد.

به گزارش «دنیای‎ خودرو» وزیر صمت برای پاسخگویی درخصوص چرایی عدم واردات خودروهای کارکرده به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس رفته است و دلایلی را که چرا تاکنون مصوبه قانونی مجلس در این خصوص اجرایی نشده، توضیح داده است.

براساس گزارش‌ها ماه‌هاست آیین‌نامه واردات این خودروها که تنظیم شده اما ظاهرا برخی افراد با انجام آن مخالف هستند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • راد IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 0
    چراهمیشه به ضررمردم قانون رواجرامیکنیدوقانون حجاب که هنوزمصوب نشده نیروی انتظامی داره بابی ادبی بامردم برخوردمیکنه درحالیکه یکسال بیشترهست که واردات کارکرده هاقانون شده ولی چراکسانی هستن که مخالفت میکنن واینهاچه کسانی هستن که قوه قضاییه جرات محاکمه شان راندارد!؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =