گلف‌اویل

شرکت‌های انرژی‌محور که به‌نام «خواهران نفتی» از آنها یاد می‌شود، شامل برندهای بسیار معتبری مانند بی‌پی، شورون (استاندارد اویل کالیفرنیا)، تکزاکو، رویال‌داچ‌شل، اسو، اکسون‌موبیل و گلف‌اویل  هستند اما حالا می‌توان آنها را از مهم‌ترین شرکت‌هایی دانست که در این مسیر قدم برداشته‌اند. 

به گزارش «اخبار خودرو»،اهمیت برقی‌سازی آن‌قدر افزایش یافته که بسیاری از شرکت‌های انرژی‌محور استفاده از این نوع سوخت را در خودروها پذیرفته‌اند و حتی در مسیر تسهیل استفاده از آن گام برمی‌دارند تا در این جریان سهیم باشند. شرکت‌های انرژی‌محور که به‌نام «خواهران نفتی» از آنها یاد می‌شود، شامل برندهای بسیار معتبری مانند بی‌پی، شورون (استاندارد اویل کالیفرنیا)، تکزاکو، رویال‌داچ‌شل، اسو، اکسون‌موبیل و گلف‌اویل هستند اما حالا می‌توان آنها را از مهم‌ترین شرکت‌هایی دانست که در این مسیر قدم برداشته‌اند.
خواهرانی که تا پیش از بحران نفتی سال ۱۹۷۳ کنترل بیش‌از ۸۵ درصد از ذخایر نفت جهان را دراختیار داشتند، حال به سمت بهره‌مندی از انرژی الکتریک ذخیره‌شده در باتری خودروهای EV می‌روند. هیات‌مدیره شرکت هندی تولیدکننده روانکار گلف‌اویل با اصلاحیه‌ای در تفاهم‌نامه خود قصد دارد فرصت‌های تجاری در زمینه‌های جابه‌جایی الکترونیکی و زنجیره ارزش خودروهای برقی (EV)، ازجمله باتری EV، شارژرهای الکتریکی و زیرساخت‌های مربوط به شارژ، خودروهای برقی و نرم‌افزار مربوط به خودروهای برقی را بررسی کند.
البته این اقدام مشروط به تصویب سهامداران در سیزدهمین مجمع عمومی سالانه است. این شرکت، علاوه‌بر برنامه‌ریزی برای کسب سهم بیشتری از بازار رو به رشد روانکار در هند تلاش می‌کند از فرصت‌ نوظهور حمل‌ونقل الکتریکی در هند و همچنین ابتکارات جهانی بزرگان این عرصه بهره ببرد. شرکت Gulf Oil بخشی از گروه Hinduja است و یک مهره ثابت در بازار روانکار هند محسوب می‌شود. این شرکت طیف وسیعی از روانکارهای خودرو و صنعتی، گریس، باتری‌های دوچرخ و غیره را به بازار عرضه می‌کند. نام تجاری Gulf در بیش از 100 کشور در پنج قاره دیده می‌شود.
فعالیت اصلی گروه بین‌المللی گلف‌اویل تولید و بازاریابی طیف گسترده‌ای از بیش‌از 400 روانکار و محصولات مرتبط در تمام بخش‌های بازار است. طی سه ماهه منتهی به 30 ژوئن 2021، این شرکت درآمد خالص 417.37INR کرور را ثبت کرد. در حالی که سه ماهه دوم تحت‌تاثیر موج دوم کووید-19 هند قرار گرفت که منجر به بسته شدن بازارهای خرده فروشی در ایالت‌های مختلف‌، به ویژه در آوریل و می شد. این تاثیر به اندازه مدت مشابه سال گذشته که با قرنطینه سراسری در سراسر جهان همراه شد، نبود. این‌بار، فعالیت‌های تولیدی و زیرساختی به صورت جزئی یا کلی ادامه یافت. این موضوع به شرکت کمک کرد درعین‌حال که تلاش می‌کند خواسته‌های خرده‌فروشی را در هر کجا که بازارها و کارگاه‌ها باز هستند، برآورده و حجم قابل‌توجهی را در بخش B2B تولید کند. موج دوم کووید-19به مراتب بزرگ‌تر از موج اول سال 2020 به مناطق روستایی هند نفوذ کرد و آن را تحت‌تاثیر قرار داد. این امر باعث کندی اولیه تجارت در مناطق روستایی و بخش کشاورزی شد. در مقابل، در موج اول سال گذشته، فروش روانکار به بخش کشاورزی بسیار زیاد بود زیرا فعالیت‌های کشاورزی کماکان ادامه داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =