کد خبر: 236512
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
آئودی Grandsphere

کانسپت آئودی اسکای اسفیر Skysphere در ماه اوت رونمایی شد و آن را به‌نخستین مدل این برند با نامگذاری جدید با پسوند اسفیر تبدیل کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،کانسپت آئودی اسکای اسفیر Skysphere در ماه اوت رونمایی شد و آن را به‌نخستین مدل این برند با نامگذاری جدید با پسوند اسفیر تبدیل کرد. این خودرو کروکی جذاب دارای چیدمان دو صندلی، پیشرانه تمام‌برقی و رانندگی خودکار سطح ۴ است.

رونمایی از آئودی Grandsphere با قدرت710 اسب‌بخار

حالا چندروز پیش از آغاز نمایشگاه خودرو مونیخ، این شرکت دومین کانسپت اسفیر خودش یعنی آئودی گرند اسفیر Grandsphere را رونمایی کرده است. گرند اسفیر چهار در شباهت زیادی به‌برادرش ندارد. اما مانند کانسپت اسکای اسفیر با یک پیشرانه تمام‌برقی، کابین کاملا مدرن و رانندگی خودکار سطح ۴ پیش‌نمایشی از آینده برقی این برند را به‌تصویر می‌کشد.

رونمایی از آئودی Grandsphere با قدرت710 اسب‌بخار


کانسپت گرند اسفیر روی پلت‌فرم برقی پرمیوم گروه فولکس‌واگن ساخته شده است که با عرضه A6 E-Tron، Q6 و پورشه ماکان برقی وارد خط‌تولید می‌شود. ماژول باتری بین محورها ظرفیت ۱۲۰ کیلووات-ساعت دارد و وقتی در کنار دو موتور برقی قرار بگیرد، کانسپت گرند اسفیر توان تولید ۷۱۰ اسب‌بخار قدرت و گشتاور ۹۶۰ نیوتون‌متری را دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =